Raggrepliker

• Thread starter Thread starter tommi
  • Start date Start date
Att vara gammal 60+ och ha ett Amex Black är dock en garanti för att man får ligga med en minst 40 år yngre tjej. Vill man förbättra oddsen kan man sola solarium och sen hävda bestämmt att man har varit på sin yacht på Rivieran. Tyvärr har jag drygt 40 år kvar till dess samt Att jag saknar Amex, men sen.. Jäklar vad gubbsjuk jag ska bli.

Att vara gammal 60+ och ha ett Amex Black är dock en garanti för att man får ligga med en minst 40 år yngre tjej. Vill man förbättra oddsen kan man sola solarium och sen hävda bestämmt att man har varit på sin yacht på Rivieran. Tyvärr har jag drygt 40 år kvar till dess samt Att jag saknar Amex, men sen.. Jäklar vad gubbsjuk jag ska bli.

Ett vanligt sketet VISA och lite mattsvart färg, kortet funkar ju i kortläsaren i baren även om man lackar om det....

jag är inte så här lång egentligen, jag sitter på plånboken

kom och sätt dig i mitt knä så kan vi prata om det frsta som ploppar upp

fyfan, det finns så många kassa

Är det inte bättre att vi knullar först och dricker för att glömma sen?

Troligtvis!
Annars funkar nog ett HEJ rätt bra att börja med...:)

Däremot vore det intressant att höra vilka raggrepliker ni killar fått från cheyer?Existerar det åt motsatta håll?

Det är nog oftast ett "Hej" jag har stammat fram...

Det är en annan sak att vara kaxig bakom tangentbordet :yoparty

Jag har blivit raggad på av tjejer, tyvärr är det bara andra tjejer i min omgivning som har märkt det, jag själv har varit ovetandes.

Män är enkla kreatur, på oss funkar "Ligga?"

Det är nog oftast ett "Hej" jag har stammat fram...

Det är en annan sak att vara kaxig bakom tangentbordet :yoparty

Jag har blivit raggad på av tjejer, tyvärr är det bara andra tjejer i min omgivning som har märkt det, jag själv har varit ovetandes.

Män är enkla kreatur, på oss funkar "Ligga?"

Hej e bra, men klart det kan va roligt med ngn som häver ur sig en riktigt välgenomtänkt r.replik, lite humor lättar ju upp, men då ska den va asdålig så man kan skratta ordentligt...
Synd att du inte uppfattar tjejernas subtila sätt att ragga, vi borde med andra ord sluta komplicera till saker och helt enkelt bara fråga...Ligga? Borra mig?:D, å få enkla svar tillbaka som Ja/Nej, och gå vidare i livet.

Däremot vore det intressant att höra vilka raggrepliker ni killar fått från cheyer?Existerar det åt motsatta håll?
Inte så ofta jag blir raggad på. Så länge vi inte snackar om ytterst oattraktiva fruntimmer som försökt supa sig själv snygga. Utan att lyckas. Och som verkar tycka att man ska vara tacksam för att de kommer fram och stinker billig fylla och ännu billigare cigaretter samtidigt som håret står på trekvart efter deras senaste erövring inne på toaletten.

Men en gång så var det en hyfsat fin tjej som kom fram och tyckte "ske ma, äl ske ma däns?", så då var det ju bara att svara "ma ske". :brynad

Blev uppraggad av en tjej i Hbg. Hon kom fram till mig i baren. Glad och öppen sa hon: Hejsan, känner inte jag igen dig?
Halvfull som jag var sa jag: Ehhhh nej? jag är inte härifrån. Tog min drink och gick till mitt sällskap.
Polarna frågade vem den snygga tjejen var.
- Vettefan nån tjej som trodde hon kände mig..
Sen slog det mig att jag kanske inte skulle gått? :huvet
Så fick gå tillbaka till baren...:D

Det bästa är att den funkar på både killar och tjejer. Bara att anpassa numerus.

haha fifaaan!:näsblod

Ett vanligt sketet VISA och lite mattsvart färg, kortet funkar ju i kortläsaren i baren även om man lackar om det....

Nu kan man ju få en egen bild på VISA-kortet har jag hört. Då borde man kunna få vilket kort som helst klibbat på framsidan? Medlemskort i flipperhallen t.ex.

Last edited:
haha fifaaan!:näsblod

Nu kan man ju få en egen bild på VISA-kortet har jag hört. Då borde man kunna få vilket kort som helst klibbat på framsidan? Medlemskort i flipperhallen t.ex.

En kompis har försökt att få ett Amex Black på sitt visa-kort ett par gånger. Nedslag varje gång. :tummenupp

"Jag är rätt förmögen"
Ja, det lär ju vara en av dom bästa, den mörkar liksom alla brister hos en själv :D

633826553588997710-lemmykilmister.jpg

Du svettas bra lite för att vara så fet.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT