Raggrepliker

• Thread starter Thread starter tommi
  • Start date Start date
En tjej berättade till mig om en kille som försökte ragga på henne.

Han sa att hans kompis var intresserad och ville snacka med henne. Hon följde med honom till bordet där kompisen skulle vara. Men där fanns ingen?
Ja, svarade killen, det var ju jag som vill snacka med dig! :D
Hon tyckte han var en idiot och drog därifrån. :näsblod

Det var i alla fall så hon berättade... Själv tyckte jag den var ganska kul och skulle ju direkt ligga med en tjej som körde det knepet på mig.

Det här faller ju förvisso utanför raggningsrepliker.
Men om man vill ha positiv uppmärksamhet hos tjejer ur alla generationer, skaffa en fin gammal träbåt. Hundtricket är rena barnjollret jämfört med alla vinkningar och jubel man får av att passera i en fin träbåt.

Jag har dock också noterat att den kajbundna manliga delen av A-laget är den andra stora beundrargruppen. Just tändkuleljudet tycks ha det där rätta pilsnerfilmssoundet som ofelbart får dem att resa sig på sina nerpissade bakben och bröla gillande :gnissla
Brudmagnet alltså...
När kan jag låna?
Jag fick förfrågan en gång om jag visste vart tjejtoaletten var. Javisst, den visste jag vart den låg. Hon frågade då om jag kunde följa med och visa henne in :brinnerup
Istället för att säga "Du är för ful för mig" så nöjde jag mig med att visa ringen på fingret :D
Så om en tjej frågar var toaletten är så vill hon ligga?
Jahapp, dags att dra några till streck på listan över "snygga ragg som gått mej omedvetet förbi". :död

Min polare hade precis innan vi gått ut visat mig sin flyttgartong med p-vofflor han fått av en tredje polare som "vuxit upp" och flyttat ihop med sin tjej.
Polaren vräkte ut hela låddan på sängen och rev som fan bland vhs-banden.
En plan slog rot inuti min hjärna och jag spenderade kommande kvart med att fråga om annat för att få honom att glömma kassettkaoset på sängen.

Vi gick ut.

Min hela existens gick ut på att hitta ett ragg till kompisen den kvällen och rätt var det var for han hem med någon tjej.

Kommande morgon ringde jag av ren iver för att få höra om hans äventyr.

"Vad sa hon när du hade hela sängen full av porrfilmer?" -"Nä hon tyckte det var kul"

:mad:

Jag känner ett behov av att fulquota med namngivna personer i stället för beskrivningar.
Men jag är snel.

Precis, det är naturligtvis jag som är den plågsamme följetongen, jag vacklar runt och kladdar på allt som rör sig.:D Jag är faktiskt förvånad att ingen (förrän nu) huggit på smashbollen jag la upp iom "hör röster"-berättelsen :(

Precis, det är naturligtvis jag som är den plågsamme följetongen, jag vacklar runt och kladdar på allt som rör sig.:D Jag är faktiskt förvånad att ingen (förrän nu) huggit på smashbollen jag la upp iom "hör röster"-berättelsen :(

Jag är mest förvånad att du inte var på och kladdade när jag stod bredvid dig utanför McDonalds... :D

Hade tänkt säga hej men du var så upptagen med att snacka med Fille och sen drog du in på McD... det var då när du hade varit ute och kört med massa motarder... om det säger något.

Anyway, nästa gång skall jag se till att säga hej. :)

Jag är kass på att slita mig från ngn som vill prata med mig. Sedan vet jag inte vem du är irl, så många ggr jag har svårt att veta om ngn jag chattat med här står bredvid mig på ngt samlingsställe. :gnissla
Men säg högt ngt vidrigt om min hoj så brukar jag reagera.
"Vafan är det här för jävla ångmaskin?" Brukar potatisarna säga tex. Då reagerar jag. :D

Du pratar me den största MotardWannaben i sverige.
Vilken av dom 100 gångerna menar du :va:tungan

Hade tänkt säga hej men du var så upptagen med att snacka med Fille och sen drog du in på McD... det var då när du hade varit ute och kört med massa motarder... om det säger något.

Anyway, nästa gång skall jag se till att säga hej. :)

Men jag fattar ärligt talat inte varför alla ska krångla till de så jefla mycke...???

Ska de va så svårt o fråga rakt ut " Ska vi snacka lr knulla?"

Hahaha... det va faktiskt precis min tanke också. Killen har läst "spelet" och försöker komma med solida råd för att verka vara en hingst medans alla andra är ironiska och skämtar.

:D

åhnej. jag har aldrig läst spelet.. vet ju självklart var det är.. men nej.

Ni får tycka vad ni vill. jag ger inte råd för att verka vara något. Det behöver jag inte och det har jag inget att vinna på. De som vill ta del av det jag skriver för göra det om de vill.

Kan säkert tänka mig att tråden skapades som ett skämt. Men det kan ändå vara ett intressant diskussionsämne. tror inte jag är den enda som har diskuterat det seriöst här.

PS.
Hingst vet jag redan att jag är.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey