Raggrepliker

• Thread starter Thread starter tommi
  • Start date Start date
Den här e sann:En kompis,Gunnar hade spanat in en brud länge och väl och släntrade till slut över till hennes bord och sa:"Hej,vill du dansa?"
-"Nej,verkligen inte"snäste hon.
-"Det gör inget,jag skulle ändå gå och skita"

A Kodak moment for life :hihi
7.5 Kn ska man kunna paddla då. I ca 40 timmar, sedan är Vinös 80-literstank tom och jag måste ta en paus i jakten och hala fram tratt och de två 25-liters reservdunkarna som står i lastrummet :D
:lol

Jag har missat den här tråden helt. Lunchen är räddad :Bugar

snälla killar.. att en tjej kommer och frågar efter något att dricka är ICKE att hon raggar! då tycker hon du är en mes hon kan utnyttja:död:D

Exakt, inte sällan är det ett spel för att göra ngt annan kille i lokalen svartsjuk :D Den kille hon egentligen vill åt.

:fakta Precis! Dom förlorar direkt respekten för den kille som bjuder på dricka direkt. Och då blir det inte nåt ligga.

Exakt, inte sällan är det ett spel för att göra ngt annan kille i lokalen svartsjuk :D Den kille hon egentligen vill åt.

Ni båda har helt rätt. Men sen även är det ganska sorgligt med hur många killar bara kan hålla med allt en tjej säger bara för att få ligga.

Och ibland är det ju extremt:
Tjejen: Jag tycker vi borde införa samma kommunism i Sverige som Mao införde i China på 70-talet. (antingen testar hon dig eller så är hon tydligt pshyco:skrämd)
Killen: jo men alltså.. det kanske man borde göra, det fick ju ändå samman ett helt folk..(klart reatard:dummer)

Thats not the way to get to :borra my friends.

den som sa det...:brynad

Jörgen har ju inte fått tag i mig än. Så i den bemärkelsen är även jag oskuld :tummenupp

hmm alltså kund du lika gärna skrivit:

:hihi

Det hade jag kunnat skriva. Om jag ville ändra innebörden av det jag skrev.
Men det ville jag ju inte. Därför hade det känts dumt.

Härligt! Pubertal bitchfight om mig!!:tuttar First time ever! :pussa:Rockbanan

:säcksbomb

Det är okej, du kan erkänna att du är oskuld. Det är ingen som kommer att reta dig. :brynad
Förutom Jörgen som kommer att jaga dig.

Hahaha... det va faktiskt precis min tanke också. Killen har läst "spelet" och försöker komma med solida råd för att verka vara en hingst medans alla andra är ironiska och skämtar.

:D

att ingen har dragit den:

How' you doin'? :)

den här e rätt clean osså:
Om jag frågade dig om du ville ha sex med mig, skulle ditt svar då bli det samma som svaret på denna fråga?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT