Ragga på jobbet

Ge henne en lapp med en adress sporthoj och trådens ämne....sedan är det bara att kassera in vinsten.
För smallsocks är ju så mycket bättre än de flesta av oss...inga ord, bara le och glimmra lite med ögonen...

Se till att HON bjuder dig på middag, hemma hos HENNE, sen ser du till att HON sätter på DIG...

Hehe ja, no way att man bjuder hem tjejerna, då drar dom ju aldrig=/

and yes, im the best

Enkelt kompis! :pannkyss

Boka sviten på Sheraton + ge mig lite stash för en utekväll och adressen där hon finns så ska jag ragga upp henne åt dig. När hon o jag varit ute o käkat, o stuffat lite drar vi till sviten. När hon ligger i bingen "går jag bara på toaletten" o sen kommer du tillbaka i mörkret... :)

Boka sviten på Sheraton + ge mig lite stash för en utekväll och adressen där hon finns så ska jag ragga upp henne åt dig. När hon o jag varit ute o käkat, o stuffat lite drar vi till sviten. När hon ligger i bingen "går jag bara på toaletten" o sen kommer du tillbaka i mörkret... :)

Ah bra plan, men hur ska du göra för att ragga upp henne? Jag vet ju hur du ser ut...

dvs det är kört :tummenupp

Fråga henne varför hon inte har någon klocka.
Innan hon svarar så säger du: FÖR ATT DET FINNS EN KLOCKA I KÖKET.
Sen garvar du jättehögt och går därifrån.

Funkar varje gång...

Sloppy second?

Efterssom det är en tjej du pratar o så kommer det ju att gå åt helvete och det med besked. Och det är ju först då man upptäcker om det är en "bra" eller dålig tjej. Är det en av de "bättre" så kommer hon bara att prata med alla och deras morsor om vilken skitstövel du är och mest troligt iaf försöka att få dig sparkad.

Är det däremot en av de vanligt funtade exemplaren så kommer hon aldrig lämna dig i fred, ringa maila och "stöta på" dig överallt, ligga med dina underordnade och/eller chefer (det gjorde hon säkert hela tiden men nu kommer hon se till att du vet om det) ha häftstift på stolen, åka på konferens tillsammans med dig, tejpa över nyckelhål, spotta i kaffet och allt möjligt djävla skit.

Kontentan är väl att: Man skiter inte där man sover..

Efterssom det är en tjej du pratar o så kommer det ju att gå åt helvete och det med besked. Och det är ju först då man upptäcker om det är en "bra" eller dålig tjej. Är det en av de "bättre" så kommer hon bara att prata med alla och deras morsor om vilken skitstövel du är och mest troligt iaf försöka att få dig sparkad.

Är det däremot en av de vanligt funtade exemplaren så kommer hon aldrig lämna dig i fred, ringa maila och "stöta på" dig överallt, ligga med dina underordnade och/eller chefer (det gjorde hon säkert hela tiden men nu kommer hon se till att du vet om det) ha häftstift på stolen, åka på konferens tillsammans med dig, tejpa över nyckelhål, spotta i kaffet och allt möjligt djävla skit.

Kontentan är väl att: Man skiter inte där man sover..

Word! Arbetsplatsen är en "no go" för sånt där om man vill trivas på jobbet... Been there, bought the t-shirt.

Jobbade på ett företag för ett antal år sedan där ration var 1000 anställda, 800 var chejjor mellan 18-23 och 200 var killar.
Var tvungen att flytta från stan tillslut.

Vaffan. Nu har vi TVÅ raggtrådar där det inte händer ett skit.
Ska ni starta raggtrådar får ni fan se till att jobba lite. Man blir förrbannnad.

Jobbade på ett företag för ett antal år sedan där ration var 1000 anställda, 800 var chejjor mellan 18-23 och 200 var killar.

Men du är värre än klockringaren din mytoman

Vaffan. Nu har vi TVÅ raggtrådar där det inte händer ett skit.
Ska ni starta raggtrådar får ni fan se till att jobba lite. Man blir förrbannnad.

Hon verkar vara på semester...=/

Last edited:

Var du den ende som blev utan nuppa och alla mobbade dig för att du var oskulld ?:va

Men du är värre än klockringaren din mytoman

Hon verkar vara på semester...=/

Bara att ta tag i det ordentligt när hon dyker upp.
Gå bara fram så fort du ser henne å säg att du saknat henne....sen ger de sig ska du se.

Sen alla som är så emot och bara är negativa...bry dig inte, de är sådana som är rädda för tjejer, är gay eller bor med sin mamma fast de passerat 30+.

Last edited:
DU har ju redan fått så många bra tips så jag har nog inte så mycket att tillföra.

Men efter som att jag är väldigt gamalmodig av mig så kan du nog avskriva mitt tips direkt.

DU stannar hissen på hennes våning.
Går fram till henne med en fin blomkvast och säg:
"En blomma till dig, från mig, För att du är så söt! "
SÅ går du direkt från platsen och sträcker på ryggen. (Stå inte kvar och vänta på beröm, då är du körd!)
I blommorna bör det vara ett kort med några fina rader och din mailadress.
Möter du henne i hissen efter det så kan du ge dig på att hon har smält som smör. Men troligtvis har hon tagit kontakt med dig innan du möter henne i hissen.
:kiss :kiss

Mats

Nån tjej borde juh lägga sig i o ge grabben lite råd!
jag har inte direkt världens bästa kontakt med min feminina sida...annars hade jag juh hjlpt till.
Vi hamnade i gräl back in -01...sen dess har jag bara vart manlig :d :yoparty

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back