Ragga på jobbet

smallsocks

Sporthojsnörd
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
Hallå! Nu ska ni hjälpa mig att ragga

Åker hiss varje dag när jag kommer till jobbet och åker förbi ett plan där jag har full insyn till en snygg o sexig karriärskvinna på ett annat företag.

Jag har hoppats att hon o jag ska hamna i samma hiss och således trycka på stoppknappen så hon inte ser o säga att det är nog fel på hissen och sedan bara låta porren hända men hon verkar vara morgonpigg vilket jag inte är.

Hur ska jag göra för att få kontakt för att kunna lägra denna läckra skapelse?

Alla tips är välkommna

Hala fram den och olla rutan i hissen när hon ser, sen tar du av dig tröjan och visar din nya stora tatuering över bröstet där det står "SUGEN?".

Borde funka. :tummenupp

Ett annat alternativ är att fixa hennes mailadress och skicka ett mail där det står : "Vill du ligga så titta ut genom fönstet" och när hon gör det så står du där och lillgrabben i givakt.
Tittar hon ut så vill hon ju uppenbarligen ligga.. :rolleyes:

Tatuera singel på pungen och fråga om hon vill se din tatuering,
skulle ni gifta er är det bara att lägga till "ej" före singel.

Det här är delikat. Mitt råd (som alltid är det bästa) är att du tar reda på vilken tid hon brukar sluta. Sedan ställer du dig i hissen och väntar. Innan hon kliver in så drar du ner gylfen och tar fram den lille masken och sedan kupar du händerna runt honom men öppnar lite upptill, som om han låg i en liten skål.
När kvinnan stiger in i hissen så väntar du tills dörrarna stängs och sedan säger du:
"Titta vad jag hittade härutanför! En liten fågel."
sedan böjer du fram höfterna och öppnar lite lätt så hon kan titta ner i "skålen".
Nu kommer hon bli så förvånad att hakan faller, och är du riktigt snabb så kastar du dig fram och ollar henne på gomspenen!
Ta henne på bröstet oxå.

Och för guds skull, glöm inte att skrika: "Svälj så är vi ihop!"

Leta reda på vilken kaffeautomat hon brukar gå till. Dunka maskinfan full med krossad rohypnol så är saken biff sen!

//H

Hur ser du ut på en skala från 1 till 10?

Har du fått spö med fulpåken varje dag i ditt liv, då ska du gå och köpa dig en väldigt bra kopiator plus lite fint papper. Tryck upp ca 50 000 i femhundringar.
Erbjud henne dom 50 000 för att för att hon ska ligga med dig. Antingen skrattar hon åt dig, eller så får du ligga.

Men allvarligt, hur många brudar skulle INTE göra det för 50k? Dom har säkerligen gjort värre saker gratis nån gång innan, plus att riktigt snygga tjejer sällan är pryda och lätta att förnärma :)

Sen att pengarna e falska... ja... de va ju surt för henne :D

Hur ser du ut på en skala från 1 till 10?

Har du fått spö med fulpåken varje dag i ditt liv, då ska du gå och köpa dig en väldigt bra kopiator plus lite fint papper. Tryck upp ca 50 000 i femhundringar.
Erbjud henne dom 50 000 för att för att hon ska ligga med dig. Antingen skrattar hon åt dig, eller så får du ligga.

Men allvarligt, hur många brudar skulle INTE göra det för 50k? Dom har säkerligen gjort värre saker gratis nån gång innan, plus att riktigt snygga tjejer sällan är pryda och lätta att förnärma :)

Sen att pengarna e falska... ja... de va ju surt för henne :D

Jag är schnygg på fhylllan

Leta reda på vilken kaffeautomat hon brukar gå till. Dunka maskinfan full med krossad rohypnol så är saken biff sen!

//H

Alternativt så häller man koncentrerade mängder laxermedel i kaffeautomaten och sedan låser man personaltoan med ett stort fett hänglås på utsidan. Sedan ställer du dig bredvid dörren när hon kommer rusande och viftar med nyckeln. Komplettera med frågan "Ligga ikväll?".
Sånt gillar de, tjejerna.

Paniken i blicken kan väl även vara värt ett foto som publiceras här, som tack för tipset?

Alternativt så häller man koncentrerade mängder laxermedel i kaffeautomaten och sedan låser man personaltoan med ett stort fett hänglås på utsidan. Sedan ställer du dig bredvid dörren när hon kommer rusande och viftar med nyckeln. Komplettera med frågan "Ligga ikväll?".
Sånt gillar de, tjejerna.

Paniken i blicken kan väl även vara värt ett foto som publiceras här, som tack för tipset?

Med tanke på ditt dagsverke här idag så vill jag bara säga detta. Vad än det är du knaprar så vill jag också ha.

Det här är delikat. Mitt råd (som alltid är det bästa) är att du tar reda på vilken tid hon brukar sluta. Sedan ställer du dig i hissen och väntar. Innan hon kliver in så drar du ner gylfen och tar fram den lille masken och sedan kupar du händerna runt honom men öppnar lite upptill, som om han låg i en liten skål.
När kvinnan stiger in i hissen så väntar du tills dörrarna stängs och sedan säger du:
"Titta vad jag hittade härutanför! En liten fågel."
sedan böjer du fram höfterna och öppnar lite lätt så hon kan titta ner i "skålen".
Nu kommer hon bli så förvånad att hakan faller, och är du riktigt snabb så kastar du dig fram och ollar henne på gomspenen!
Ta henne på bröstet oxå.

Och för guds skull, glöm inte att skrika: "Svälj så är vi ihop!"

Ha ha ha :rofl

Äh. Fråga efter hennes email i deras reception.
Sen är det väl bara att maila lite fram och tillbaka utan att ge dig tillkänna. Hon kommer undra som fan vem det är som mailar. Under tiden kan du ju pejla läget liksom. Hon kanske är aptrist?

Släng ut ngt från hissen på hennes våningsplan, så frågar du henne om hon sätt det du letar efter, sen får du improvisera och avsluta med och fråga om hon vill käka middag eller fika nångång, vilket givetvis kommer leda till parningslekar om du inte är helt talanglös:)

svårare än så e det inte

Hehe, kommer att tänka på en rolig grej som hände mig på en tidigare arbetsplats.

Träffade en pudding i ett jobbärende, hon kom med en klient. Tänkte över det ett slag efteråt men bestämde mig till sist för att jag ville spetta henne. Sagt o gjort, jag letade fram henne i outlooks maillista, vilken är en STOOR lista, och drog iväg ett mail. Får nått halvporrigt tillbaka och sen skickar vi fram o tillbaka några gånger..

Visade sig efter ett tag att jag mer eller mindre hade haft en sexkorrespondans med en gammal mellanstadielärarinna i den kommunen. :gnissla

Slutade lyckligt dock. :yoparty

I en standard porrfilm så brukar lite småprat räcka och sen är det pang på i prutt-kiken.
I verkligheten funkar småprat, en fika och sen lite middag.

äntra hon bakifrån :arsele håll ett stadigt grepp som på en tjur o bestig hon likt den alfahanne du är! :rolleyes:

Skaffa ett foto på henne.
Lägg satsen på fotot.
Lägg fotot i hennes skrivbordslåda.
Informera om att ni nästan gjort det en gång, så en gång till spelar väl ingen roll.
Vill hon fortfarande inte knull, så erbjud dig att bara knulla henne lite.
Nekor hon till det, så fråga om du inte kan få prova om den passar åtminstonde.
Romantik brukar gå hem hos chejor.

Funkar inte detta, så gör som vanligt.
Ta henne på brösten och slicka henne i örat.
Då blir hon kåt.
Sedan kan du upprepa föregående frågeställning.

Visar det sig omöjligt att på pilla på henne, så tycker jag att du skall satsa på det närmaste du kommer.
Till exempel analsex med hennes katt eller tafsa på hennes senildementa morfar.

Det är synd att UT är bannad. Annars hade ha lärt er ynglar hur man får en qwinna.

Slicka´na i örat o ta´na på brösten. :tummenupp

Ge henne en lapp med en adress sporthoj och trådens ämne....sedan är det bara att kassera in vinsten.
För smallsocks är ju så mycket bättre än de flesta av oss...inga ord, bara le och glimmra lite med ögonen...

Se till att HON bjuder dig på middag, hemma hos HENNE, sen ser du till att HON sätter på DIG...

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back