Ragga i mataffären?! Tips!

Biturbo skrev:
2162063 Hej.. Jag skulle vilja ta dig analt å samtidigt ha två fingrar i näsan (grisgreppet) medan vi tittar på Kjell Lönnås konsert i vita bergen.

Funkade det?
Hade du erbjudit något jag hade varit intresserad av så hade det funkat. :tungan

Hellre att killen säger vad han vill istället för att fråga tex om man ska ta en fika om han egentligen bara vill ligga.

Biturbo skrev:
2162063 Hej.. Jag skulle vilja ta dig analt å samtidigt ha två fingrar i näsan (grisgreppet) medan vi tittar på Kjell Lönnås konsert i vita bergen.

Funkade det?

:rofl :rofl :rofl
När är du här? :hihi

FeeBee skrev:
2162066Hellre att killen säger vad han vill istället för att fråga tex om man ska ta en fika om han egentligen bara vill ligga.

:fakta :Bugar

FeeBee skrev:
2162066 Hade du erbjudit något jag hade varit intresserad av så hade det funkat. :tungan

Hellre att killen säger vad han vill istället för att fråga tex om man ska ta en fika om han egentligen bara vill ligga.

Hmm.. Om vi ser på Universal Soldier istället då?

FeeBee skrev:
2162102 Till Mexico City?! :skrämd

Är du full eller?!

Men bilen går bra.. :hihi

Jag är iofs inte i MX än.. Blev försenat å har glömt att ändra.. Åker först i slutet på månaden.

Men men. närå.. Det är lungt.. Jag är van.. Jag hajjar att du inte vill.. Tjejer säger oftast en sak å menar en annan...

Biturbo skrev:
2162108 Men bilen går bra.. :hihi

Jag är iofs inte i MX än.. Blev försenat å har glömt att ändra.. Åker först i slutet på månaden.

Men men. närå.. Det är lungt.. Jag är van.. Jag hajjar att du inte vill.. Tjejer säger oftast en sak å menar en annan...
Det var inte meningen att du skulle ta det personligt, INGET sex är värt att åka till Mexico för..! :tungan

Men nu blev det ju ännu svårare, innan visste jag ju iallafall vilken stad du var i, nu blir det ju helt omöljligt att hitta dig.. :3freak

Biturbo skrev:
2162034 Tror du på fullaste allvar det skulle funka? Det är tjejer vi pratar om här..

Det är dags att tjejer lär sig vad "rakt på" betyder serru. Inte många som har det ordet i sin ordbok. Innefattar även att när man har meningskiljaktigheter i ett förhållande och tjejen tror killen ska förstå vad han gjort fel medan killarna är mer rakt på och säger direkt vad som är galet.

Rakt på direkt bara. Livet lever man bara en gång (tål att upprepas)

FeeBee skrev:
2162121 Det var inte meningen att du skulle ta det personligt, INGET sex är värt att åka till Mexico för..! :tungan

Men nu blev det ju ännu svårare, innan visste jag ju iallafall vilken stad du var i, nu blir det ju helt omöljligt att hitta dig.. :3freak

Pffff..

Tillbaka till topic nu..

Jag har iaf visat på att säga rakt ut vad man vill inte fungerar.. :mattias

Jag fick iaf inget fett på sylen... :fakta

Bikerbitch skrev:
2162123 Det är dags att tjejer lär sig vad "rakt på" betyder serru. Inte många som har det ordet i sin ordbok. Innefattar även att när man har meningskiljaktigheter i ett förhållande och tjejen tror killen ska förstå vad han gjort fel medan killarna är mer rakt på och säger direkt vad som är galet.

Rakt på direkt bara. Livet lever man bara en gång (tål att upprepas)

Fan... Är du släkt med Mad?

Ni har lika bra värderingar tamigfan!

Det finns hopp än!

Biturbo skrev:
2162130 Pffff..

Tillbaka till topic nu..

Jag har iaf visat på att säga rakt ut vad man vill inte fungerar.. :mattias

Jag fick iaf inget fett på sylen... :fakta
Kanske funkar bättre om du frågar nån som faktiskt är i samma stad som dig.... :7peta

Jag lämnade en kopp the med mitt nr till en kassörska på Ica som var lite sliten och förkyld.
Det gick utmärkt :D Större utmaning att ragga nykter.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg