Ragga i mataffären?! Tips!

Hornpelle skrev:
2159995 Vilken amatör jag är.....
Besökte en pub iförd handbojor en gång.....
Köpte mej en stor stark med sugrör,det tog inte mer än 2 minuter innan jag hade full suport av 4 damer.
Dom slängde sugröret och höll ölen när jag ville dricka,plockade upp cig ur framfickan på jeansen och tändaren som jag hade i andra framfickan men dom ville inte följa med när jag skulle dra 20 min senare.

Måste vara bristen på hål som gjorde att det inte fungerade. :huvet
Skitkul om du råkat kliva in på en bögklubb, eller nåt annat "roligt" ställe. :D

Blue Oyster Bar !!! :hihi

War-psycho skrev:
2160161 Skitkul om du råkat kliva in på en bögklubb, eller nåt annat "roligt" ställe. :D

Blue Oyster Bar !!! :hihi

Valde en välbekant pub som låg runt hörnet från förfesten så den risken fanns inte.

Hornpelle skrev:
2159995 Vilken amatör jag är.....
Besökte en pub iförd handbojor en gång.....
Fan, det måste jag testa någon gång... :banana

Men eftersom Murphy inte gillar mig, kommer jag garanterat att råka ta min reservnyckelknippa när jag går hemmifrån och på den sitter det ingen fängselnyckel... :näsblod
Får nog skaffa fler fängselnycklar, så att det sitter en på varje nyckelknippa som jag har...

Fråga Swedie, han hittade ju nån tjej på Konsum för många år sen! Fanns en lång tråd om det då men jag hittar den inte nu, kan vart innan forumkraschen.

Ta en påse kex i affären och smula sönder allt i förpackningen.
Öppna sen och häll över henne och säg: "tjena kexet, höäwhwähäw :brynad"

Köp på dig två kotletter, två tomater, två bakpotatisar, två efterrätter kort sagt middag för två, och i kassan säger du sen "Det här är alldelens för mycket mat för mig som är singel, vill du följa med hem och dela?"

Grejen är att det måste vara uppenbart att du handlar för två...

Biturbo skrev:
2162034 Tror du på fullaste allvar det skulle funka? Det är tjejer vi pratar om här..
Absolut! Vem vill ha en kille som inte ens kan säga vad han vill (ha)?!

Gå in på hitta.se eller motsvarande sida...sök på lite sexiga namn, skicka sms till några stycken...när de förhoppnigsvis svarar och skriver att du fått tag på fel person så börjar du messa lite med tösabiten. Lite "köpa grisen i säcken", men numera kan ju alla fota med mobilen, så är hon ful så är det bara att sluta skriva :tummenupp

Edit: Starfighter...det gäller din kompis, inte dig...du har ju mig :kär

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...