Ragga i mataffären?! Tips!

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
Var och handlade föda på ica idag, och till min stora förvåning så satt den en :tuttar i kassan. Brukar sällan reflektera över kassapersonalen men idag gjorde jag det! Men nu till frågan, hur ska man limma in på henne på bästa sätt? Ska man köra "jag känner igen dig från någonstans" -taktiken, eller ska man gå rätt på sak och slicka en´a i örat och fråga om vi ska nulla litta?! :banana

Hjälp mig bullen!

Starfighter skrev:
2159166 Var och handlade föda på ica idag, och till min stora förvåning så satt den en :tuttar i kassan. Brukar sällan reflektera över kassapersonalen men idag gjorde jag det! Men nu till frågan, hur ska man limma in på henne på bästa sätt? Ska man köra "jag känner igen dig från någonstans" -taktiken, eller ska man gå rätt på sak och slicka en´a i örat och fråga om vi ska nulla litta?! :banana

Hjälp mig bullen!
Skriv "Ring mig, 0707-XXX XXX" på kontokortskvittot istället för ditt personnummer :tummenupp

Ta inga tips ifrån mig seriöst, då jag har svåra problem med att få till det uppenbarligen :4skrika

Starfighter skrev:
2159166 Var och handlade föda på ica idag, och till min stora förvåning så satt den en :tuttar i kassan. Brukar sällan reflektera över kassapersonalen men idag gjorde jag det! Men nu till frågan, hur ska man limma in på henne på bästa sätt? Ska man köra "jag känner igen dig från någonstans" -taktiken, eller ska man gå rätt på sak och slicka en´a i örat och fråga om vi ska nulla litta?! :banana

Hjälp mig bullen!
Åh, äntligen en chans å sjunga "Snabbsköpskasssörskan". :banana

Fråga om en fika kanske? Handla när det är lite folk så kanske hon har tid att prata lite och då kan du passa på att fråga. "Det får kanske låter lite galet men skulle du vilja ta en fika med mig?" Eller något annat bra dejt-förslag...
Hon kanske gillar silvertejp?? :)

jag gillar silvertjp men ogillar kvinnor io silverejp. dom ska helst ha på seej nada o 4en kondom :hihi knulla satan

Frågar hon om du vill ha kvitto? isf svarar du ungefär: "Bara om det står nånting intressant på det, ditt telefonnummer till exempel"

Strongliquid skrev:
2159232 Frågar hon om du vill ha kvitto? isf svarar du ungefär: "Bara om det står nånting intressant på det, ditt telefonnummer till exempel"

Jamen precis, hur svårt är det egentligen att bara fråga om hon skulle vilja träffas......fan va alla ska göra det så komplicerat....rakt på sak.

-Jag har tittat på dig mycket , du är så söt, skulle vilja att vi kunde ses i lugn och ro och bara prata, skulle du tycka det är ok ?....typ så ungefär...

Jag jobbade ett tag som kassörska på Ica...

Det smidigaste sättet som går fortast, brukar ju ibland vara kö i kassan, är helt enkelt att ge ett visitkort med nåt gulligt skrivet på baksidan. Hon blir garanterat smickrad och är hon intresserad så hör hon säkert av sig också.

Det gulligaste en kund gjorde när jag satt i kassan var att skicka ett blomsterbud till våran butik med ett kort där han skrivit en liten hälsning.

Handlar man i just den butiken ofta så är det ju lätt att vara lite extra glad och trevlig mot kassörskan. Ge en komplimang varje gång du betalar... Efter några gånger kommer hon ju att känna igen dig och det kanske känns mer naturligt att bjuda ut henne...

Lycka Till...! :tummenupp

1. leta upp falukorvarna (eller en mindre korv beroende på din ambition)

2. öppna gylfen

3. försök lixom att knyckla in korven så att den sticker ut till lagom längd

4. glid fram till kassan, och när hon påpekar dina behag så säg nåt snärtigt typ att "han har sin egen vilja"

:tummenupp

Linda bandage runt ena handen å ha den andra i mitella. Fråga om hon kan hjälpa dig med plånboken som du har i framfickan på jeansen. Sen har du ju naturligtvis tagit hål i fickan. :yoparty

Sen kan du ju fråga: Vill du gå ut med mig så dra en gång. Vill du inte dra tvåhundra gånger!

e hon snygg har hon nog hört de mesta..du måste hitta på nå sååå sjukt att hon inte kan låta bli att först bli chokad o sen braka ut i ett asgarv. :3freak

Gå rakt på sak.. Du kan inte mer än få ett NEJ!
Kanske en polisanmälan för sextrakasseri som värst. men va fan, go for it.. :tummenupp

Biturbo skrev:
2159385 Linda bandage runt ena handen å ha den andra i mitella. Fråga om hon kan hjälpa dig med plånboken som du har i framfickan på jeansen. Sen har du ju naturligtvis tagit hål i fickan. :yoparty
Hahaha asbra!! som Knoxville i jackass när han har båda armarna i bandage o vill pissa! (försöker få folk att hjälpa honom att dra ut snasen hehe)

Biturbo skrev:
2159385 Linda bandage runt ena handen å ha den andra i mitella. Fråga om hon kan hjälpa dig med plånboken som du har i framfickan på jeansen. Sen har du ju naturligtvis tagit hål i fickan. :yoparty

Sen kan du ju fråga: Vill du gå ut med mig så dra en gång. Vill du inte dra tvåhundra gånger!

Helt klart bästa förslaget hittils!! :hihi

Socrates skrev:
2159842 Va i HEL**TE!!! Så det är sådant du gör när jag inte är hemma???

Altså det är inte jag som undrar utan en "kompis" :rolleyes:
Tror väl aldrig att jag skulle svika dig :pannkyss

Går du hit ofta eller?

Funkar alltid utom på krogen. Det lättar upp stämningen.

Biturbo skrev:

Vilken amatör jag är.....
Besökte en pub iförd handbojor en gång.....
Köpte mej en stor stark med sugrör,det tog inte mer än 2 minuter innan jag hade full suport av 4 damer.
Dom slängde sugröret och höll ölen när jag ville dricka,plockade upp cig ur framfickan på jeansen och tändaren som jag hade i andra framfickan men dom ville inte följa med när jag skulle dra 20 min senare.

Måste vara bristen på hål som gjorde att det inte fungerade. :huvet

Hornpelle skrev:
2159995 Vilken amatör jag är.....
Besökte en pub iförd handbojor en gång.....
Köpte mej en stor stark med sugrör,det tog inte mer än 2 minuter innan jag hade full suport av 4 damer.
Dom slängde sugröret och höll ölen när jag ville dricka,plockade upp cig ur framfickan på jeansen och tändaren som jag hade i andra framfickan men dom ville inte följa med när jag skulle dra 20 min senare.

Måste vara bristen på hål som gjorde att det inte fungerade. :huvet
Haha fan va ballt!

Att handla är ju en sport, det är ju roligare än att ...gå på krogen :lol
Man flummar omkring, pratar lite med personalen och spanar in vad dom heter, tilltalar med namn osv ;)

Roligt scenario:
(kasörska, Jossefin)
Hej Jossefin, har du haft en finfin dag? :3freak
-ja, innan du kom :lol

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu