GSXR1100R
The older i get the faster i was
Du ska inte ha nån pizza, ut och jogga din slöfock så att du orkar köra SBK 2005oscar skrev:Swedie, jag kommer ihåg skummet till nästa år så får du ersätta mig med en pizza!!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du ska inte ha nån pizza, ut och jogga din slöfock så att du orkar köra SBK 2005oscar skrev:Swedie, jag kommer ihåg skummet till nästa år så får du ersätta mig med en pizza!!!![]()
GSXR1100R skrev:Du ska inte ha nån pizza, ut och jogga din slöfock så att du orkar köra SBK 2005
oscar skrev:VA!?!?!? Blir man tvångsuppklassad?? ...
Jag har redan faxat in top 10 listan till Lodnert, ni kommer att bli tvångsuppklassade, enligt SVINMO:s nya reglemente §69 så skall ni inleda år 2005 som A-förare i klassen 250SP, men så fort ni kommer på pallen så är det dags att byta till 250R klassen.oscar skrev:VA!?!?!? Blir man tvångsuppklassad?? Jag som ville köra med Hindenburg ett par år till...
kajlyl skrev:Vad hände med dig då? såg hojjenp
och läste nått om "fullföljde inte varv 1"

oscar skrev:VA!?!?!? Blir man tvångsuppklassad?? Jag som ville köra med Hindenburg ett par år till...
APPAPPAPPAPP!!! Inga hårda ord om en sån smäcker varelse som givit så mången snabb förare glädje och överösts med champagne gång på gång...oscar skrev:VA!?!?!? Blir man tvångsuppklassad?? Jag som ville köra med Hindenburg ett par år till...

Hindenburg är inte din gamla R1, det är ju Mummel 18 som heter Hindenburg.Quitte skrev:APPAPPAPPAPP!!! Inga hårda ord om en sån smäcker varelse som givit så mången snabb förare glädje och överösts med champagne gång på gång...![]()
GSXR1100R skrev:Hindenburg är inte din gamla R1, det är ju Mummel 18 som heter Hindenburg.
:kocko
homerone skrev:Varierande klasser och kvalite på bilderna.
På kända å okända för min del iaf.
HAHAHAHAHAAAAAAQuitte skrev:APPAPPAPPAPP!!! Inga hårda ord om en sån smäcker varelse som givit så mången snabb förare glädje och överösts med champagne gång på gång...![]()

Massuppfittning juh :kockoNr:18 skrev:HAHAHAHAHAAAAAA![]()
![]()
![]()
Låt karln äta, han är ju mager som en jakthund.GSXR1100R skrev:Du ska inte ha nån pizza, ut och jogga din slöfock så att du orkar köra SBK 2005
I h-vete heller..!!oscar skrev:VA!?!?!? Blir man tvångsuppklassad?? Jag som ville köra med Hindenburg ett par år till...

Just det ingen muskelmassa.valmers skrev:Låt karln äta, han är ju mager som en jakthund.
Alakhai´s Tös skrev:I h-vete heller..!!Så som du skyllt på att inte få fria varv osv så finns det ingen återvändo för din del!!..
![]()
![]()
Edit: Hoppsan, fel konto... /Robban
oscar skrev:Måste ju skylla på något när man åker på varvtidsstryk delux....![]()
![]()
.. Men det blir ändring till nästa år.. Så fort man får A-licens åker man automatiskt snabbare!! 
bra bild!wippe skrev:heja heja![]()
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |