Racebilder från knutan/knudan

oscar skrev:
Swedie, jag kommer ihåg skummet till nästa år så får du ersätta mig med en pizza!!! :)
Du ska inte ha nån pizza, ut och jogga din slöfock så att du orkar köra SBK 2005

GSXR1100R skrev:
Du ska inte ha nån pizza, ut och jogga din slöfock så att du orkar köra SBK 2005

VA!?!?!? Blir man tvångsuppklassad?? Jag som ville köra med Hindenburg ett par år till...

oscar skrev:
VA!?!?!? Blir man tvångsuppklassad?? Jag som ville köra med Hindenburg ett par år till...
Jag har redan faxat in top 10 listan till Lodnert, ni kommer att bli tvångsuppklassade, enligt SVINMO:s nya reglemente §69 så skall ni inleda år 2005 som A-förare i klassen 250SP, men så fort ni kommer på pallen så är det dags att byta till 250R klassen.

Klassas ni upp igen år 2006 så skall ni köra Metrakit-cup i Bulgariska mästerskapen, dessutom ska ni tvätta min bil och bjuda mig på öl.

oscar skrev:
APPAPPAPPAPP!!! Inga hårda ord om en sån smäcker varelse som givit så mången snabb förare glädje och överösts med champagne gång på gång... :fatta!

Quitte skrev:
APPAPPAPPAPP!!! Inga hårda ord om en sån smäcker varelse som givit så mången snabb förare glädje och överösts med champagne gång på gång... :fatta!
Hindenburg är inte din gamla R1, det är ju Mummel 18 som heter Hindenburg.

oscar skrev:
I h-vete heller..!! :mad: Så som du skyllt på att inte få fria varv osv så finns det ingen återvändo för din del!!.. :fatta!

:tungan :tungan

Edit: Hoppsan, fel konto... /Robban

Alakhai´s Tös skrev:
I h-vete heller..!! :mad: Så som du skyllt på att inte få fria varv osv så finns det ingen återvändo för din del!!.. :fatta!

:tungan :tungan

Edit: Hoppsan, fel konto... /Robban

Måste ju skylla på något när man åker på varvtidsstryk delux.... :( :D

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back