Rabatt?

Dalkullan

joråsåatte
Gick med
15 May 2006
Hoj
Letar
Som medlem i Lakritsremsan så får man rabatt på
Fun Bike om man gör t.e.x en service. Jag fick höra att Fun Bike har slagit ihop sig med ett annat mc-företag och jag undrar om rabatten fortfarande finns kvar??

Var på Funbike och hörde mig för idag men min kontaktman var inte där, fick lite svävande svar, ska försöka igen till helgen.

Var in på Funbike idag och fick prata några ord med Per (en av delägarna) han var lite stressad det var mycket folk som ville ha hjälp. Han lovade iallafall att snacka med sin delägare Micke i veckan och sen skulle jag få höra av mig, han tyckte dock att ett fortsatt samarbete skulle kuna vara möjligt.

Min åsikt är att vi borde erbjuda något tillbaka, men vad? Är det någon som har något förslag på vad det skulle kunna vara som vi kan erbjuda i samarbetet.

Var in på Funbike idag och fick prata några ord med Per (en av delägarna) han var lite stressad det var mycket folk som ville ha hjälp. Han lovade iallafall att snacka med sin delägare Micke i veckan och sen skulle jag få höra av mig, han tyckte dock att ett fortsatt samarbete skulle kuna vara möjligt.

Min åsikt är att vi borde erbjuda något tillbaka, men vad? Är det någon som har något förslag på vad det skulle kunna vara som vi kan erbjuda i samarbetet.

Jag vet :)

Erbjud personalen varsin plats på en ev.bandag där remsan är inblandad :nicka

(OBS! Är opartisk i frågan) ;)

Nyheter
En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...