Rabatt på mc utrustning under höst?

MarkusB

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
Fireblade -07
Tjenare, undrar vilka butiker som brukar köra rabatt på grejer under vintern? Vet att Honda hade det för två år sedan, men är det någon som vet ifall de eller någon annan butik kommer att göra det iår med? Behöver köpa ny hjälm, stövlar och handskar och vet inte om jag ska beställa från tyskland.

Johans MC, Yamaha Center och Sportdepån är några som har rea just nu denna helgen.

BMW har jäkligt bra priser nu! Fick 40% på ett Rallye Pro 2 ställ... BMW,s grejjer är ju inte kattskit heller.

BMW har jäkligt bra priser nu! Fick 40% på ett Rallye Pro 2 ställ... BMW,s grejjer är ju inte kattskit heller.

Kattskit?:D Säkert fina grejer, men jag kan inte åka runt med BMW stuff om jag inte kör en BMW;)

Tackar för de som svarat på tråden. Blir troligtvis en ny hjälm imon på johans eller Yamaha.

Har ev ett parti MC kläder på ingång. En butik som skall lägga ner.
Rabatt priser blir det inte, men ingen kommer att behöva betala mer än vad de känner för = auktion.

Kattskit?:D Säkert fina grejer, men jag kan inte åka runt med BMW stuff om jag inte kör en BMW;)

Tackar för de som svarat på tråden. Blir troligtvis en ny hjälm imon på johans eller Yamaha.

De flesta BMW prylar är så pass diskret märkta att man inte ser det, alt man kan mörka det, om man tycker att det är ett problem. Jaja, billigt är det där iaf och grejjerna är erkänt bra.

De flesta BMW prylar är så pass diskret märkta att man inte ser det, alt man kan mörka det, om man tycker att det är ett problem. Jaja, billigt är det där iaf och grejjerna är erkänt bra.

Ok:) Ja BMW grejerna är säkert bra. Har för mig att deras allväderställ Streetguard är riktigt bra. Ska tydligen tåla nötning rätt bra för att vara textil.

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien