Victor
Shake that ass!
Chris Ash skrev:Nä, det är inte så lätt att göra powerwheelies på tvåan utanför Svöbbes Korvmoj med en sån.
Fast det kan vart en felskrivning, han kanske menade "DR" 600. F:et står för Ful.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chris Ash skrev:Nä, det är inte så lätt att göra powerwheelies på tvåan utanför Svöbbes Korvmoj med en sån.
Mattiaz skrev:Hehe, jepp... det blir en nog en bra sommar för försäkringsbolagen![]()
OLJEKYLD GSXR skrev:Dina teorier stämmer rätt bra överrens med mina. Men det som är tragiskt är att folk som bara har kört körskolans hoj på fullaste allvar kan skrika ut att det minsann är skittrist att köra något annat än senaste gixxer 1000 eller R1 och att de måste ha en sån för annars är det ingen mening med att köra hoj. Känslan när man kör fort i kurvorna och åker runt på landsbyggden i ett skönt tempo en bit över skylten, eller åker till jobbet en fin vårmorgon, eller glider runt på stan eller i kvarteret och väsnas, den känslan får man på alla hojar. Vore det bara drag man ville ha så hade jag varken köpt R1 eller gixxer 1000, utan en sänkt Busa eller Zx12, vässat lite och sen kunde man köra jättefort rakt fram. De som säger att deras 600 är så slöa tror jag aldrig har testat att dra ut på en krokig väg (krokig, inte 90-sträckade riksvägar) och gett fullt mellan kurvorna. Tror man ändrar uppfattning sen.
Rigge skrev:Konstigt att det är dom yngsta grabbarna på dom vassaste hojarna som klagar mest?![]()
/Rigge *också en snoris på snabb hoj*
soppatorsken skrev:Eller hur, de dära cdr600 är trista efter ett par månader.
Det händer lixom inget när man vrider på rullen
Silwer skrev:Troligen inet de som omedelbart köpte det värsta, eller så har de insett de enkla sambanden som finns.
Det är väl fritt att tycka, eller är det bara ok att jama med hela tiden?
Rigge skrev:Jag tycker ju också vad jag vill, eller hur?
Janne L-P skrev:Nån skillnad på R6:an o ninjan för passagerare, eller sitter dom lika sunkit på båda?
Nån skillnad på R6:an o ninjan för passagerare, eller sitter dom lika sunkit på båda?
Det är för att dom är olika nya... äldre hojar är billigareJanne L-P skrev:Fick förresten två olika premier för hojarna, 11700kr för halvförsäkring helår för zx6r 98, och 18000kr för R6:an 2000 modell..
CorbenDallas skrev:1. Är det bara jag som inte tröttnar på mina gamla hojar?
2. Jag förstår inte hur man kan tröttna så snabbt...QUOTE]1. Nej, du är inte ensam.
2. Jo, men tänk efter nu Corben! Man köper den båge som ALLA polarna säger är den häftigaste, snabbaste och snyggaste - den som ger mest brudar. När du sedan blir frånkörd av alla och fortfarande inte får några brudar, då är det väl klart att cykeln inte duger. Och då byter man![]()
Hmmm, jag har lust att köpa en litermaskin till våren. Undrar hur man skall tolka det![]()
OLJEKYLD GSXR skrev:Dina teorier stämmer rätt bra överrens med mina. Men det som är tragiskt är att folk som bara har kört körskolans hoj på fullaste allvar kan skrika ut att det minsann är skittrist att köra något annat än senaste gixxer 1000 eller R1 och att de måste ha en sån för annars är det ingen mening med att köra hoj. Känslan när man kör fort i kurvorna och åker runt på landsbyggden i ett skönt tempo en bit över skylten, eller åker till jobbet en fin vårmorgon, eller glider runt på stan eller i kvarteret och väsnas, den känslan får man på alla hojar. Vore det bara drag man ville ha så hade jag varken köpt R1 eller gixxer 1000, utan en sänkt Busa eller Zx12, vässat lite och sen kunde man köra jättefort rakt fram. De som säger att deras 600 är så slöa tror jag aldrig har testat att dra ut på en krokig väg (krokig, inte 90-sträckade riksvägar) och gett fullt mellan kurvorna. Tror man ändrar uppfattning sen.
Vad har crosserfarenhet med överlevnad i trafiken att göra?Blackninja skrev:Fast varför bråka om det i denna tråd??? Han har ju kört cross i 8 år?? Det e mer erfarenhet än puttrat runt på de hojjar du beskrev. Vad vet jag
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |