Superbike Roger
Vadå?
Prova med att bromsa den i en bromsbänk och se om den varvar lika mycket på 6an som på 5an och även jämföra effekten då lär du se svart på vitt om din ZX10R är begränsad.
Det finns även TRE-moddar till ZX10R nu men vet ej exakt funktion hos dessa ännu.
"IVANS TRE IGNITION TIMING RETARD ELIMINATOR FOR KAWASAKI ZX10R C1 04
New Timing Retard Eliminator for Kawasaki ZX10R C1 2004 Model.
- Provides noticeably improved closed to part throttle response (much better on and off throttle)
- Much smoother gear changes
- Eliminates fuel shut-off at very light throttle with more part throttle power below 5000 rpm."
Det finns även TRE-moddar till ZX10R nu men vet ej exakt funktion hos dessa ännu.
"IVANS TRE IGNITION TIMING RETARD ELIMINATOR FOR KAWASAKI ZX10R C1 04
New Timing Retard Eliminator for Kawasaki ZX10R C1 2004 Model.
- Provides noticeably improved closed to part throttle response (much better on and off throttle)
- Much smoother gear changes
- Eliminates fuel shut-off at very light throttle with more part throttle power below 5000 rpm."
Ninjaboy skrev:Exakt! Hojen har ju bara ett sätt att mäta så om farten verkligen var strypt vid 299/300 så skulle hojen också sluta varva där och det gör i alla fall inte min utan det är rätt mycket kvar.
Last edited: