Som du märker har jag inte så mycket att tillföra, men säg nu att din, som ändå tappat rätt många kilon sen orginal, väger 180 kilo. Vad väger då inte en absolut standard-gatlegal-orginal-R6?
Med lysen, instrument, abs-kåpor med alla fästen och skruvar, sadlarna, avgaseri, stöd, och, och...
230-240 nånstans?
Ha ha, nä, så illa är det inte!
 min var, förutom kåpor och lysen, öhlins bak och kedja/drev helt original då, något kilo sitter ju i lysen och originalkåporna men inte mycket, originaldämparen bak väger säkert lika mycket mindre än en öhlins som kåpor och lampor väger mer än workskåporna så jag tippar nog på strax över 180, originalkedjan är ju en aning tyngre än den gp520-kedjan jag har(rks värsting gp/sbk kedja).
 min var, förutom kåpor och lysen, öhlins bak och kedja/drev helt original då, något kilo sitter ju i lysen och originalkåporna men inte mycket, originaldämparen bak väger säkert lika mycket mindre än en öhlins som kåpor och lampor väger mer än workskåporna så jag tippar nog på strax över 180, originalkedjan är ju en aning tyngre än den gp520-kedjan jag har(rks värsting gp/sbk kedja). 
 
                     
 
		 
 
		 r i orginalskick av olika generationer.
r i orginalskick av olika generationer.  Tre av dem skulle kunna släpas fram för vägning. Kan jag bara låna ihop två badrumsvågar så ska det väl snart vara gjort. Ska bli spännande, jag återkommer i ärendet.
 Tre av dem skulle kunna släpas fram för vägning. Kan jag bara låna ihop två badrumsvågar så ska det väl snart vara gjort. Ska bli spännande, jag återkommer i ärendet. 
 
		 ?
? 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		
 
 
		 
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                    