Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
R1 racer skrev:Snygga speglar!
Lägg gärna upp en bild på hojen med speglarna påmonterade![]()
Fan vilken rå hoj du harSnake skrev:Här kommer lite bilder på bågen (nybadad, dock ej i poolen i bakgrunden) med speglarna monterade samt med ljuddämpare på och den förhatliga nummerplåten... ej den slutliga lösningen på monteringen. Måste hitta nån bättre lösning. Kanske polisen har glömt att dom skällde på mig för miniskylten förra året..![]()
![]()
FUBAR skrev:Fan vilken rå hoj du harMen du kan ju inte se mycket i dom backspeglarna eller?
![]()
Snake skrev:Här kommer lite bilder på bågen (nybadad, dock ej i poolen i bakgrunden) med speglarna monterade samt med ljuddämpare på och den förhatliga nummerplåten... ej den slutliga lösningen på monteringen. Måste hitta nån bättre lösning. Kanske polisen har glömt att dom skällde på mig för miniskylten förra året..![]()
![]()
Snake skrev:Här kommer lite bilder på bågen (nybadad, dock ej i poolen i bakgrunden) med speglarna monterade samt med ljuddämpare på och den förhatliga nummerplåten... ej den slutliga lösningen på monteringen. Måste hitta nån bättre lösning. Kanske polisen har glömt att dom skällde på mig för miniskylten förra året..![]()
![]()
Luckygirl skrev:vilken skall jag hava på min bajjk?![]()
lite råd vore bra.. det är ganska bra prisskillnader på dom![]()
...då gör jag mycket dumheter...Silwer skrev:Huvudsaken är ju att de funkar, för att köra utan är ju dumheter.
Det brukar gå på andra hojar så är det inte nåt väldigt speciellt så ska det gå på en R1 med, men givetvis får det ju inte se ut hur som helst.simpen skrev:råkade ut för ett kedjebrott och fick en spricka i blocket som resultat,
någon här som har erfarenhet av aluminiumsvetsning i R1 motorn?
om det överhuvudtaget går med legeringarna?
Chirre skrev:Inga bra bilder, men ändå..
wonderwizard skrev:snyggt med rödeloxerade detaljer (puckarna, pinnarna & för depåstödet)
skulle kanske passa med styrändsvikter i samma färg ?
eller det blir för mycket bling bling då ?![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |