Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
R1 racer skrev:Snygga speglar!
Lägg gärna upp en bild på hojen med speglarna påmonterade![]()
Fan vilken rå hoj du harSnake skrev:Här kommer lite bilder på bågen (nybadad, dock ej i poolen i bakgrunden) med speglarna monterade samt med ljuddämpare på och den förhatliga nummerplåten... ej den slutliga lösningen på monteringen. Måste hitta nån bättre lösning. Kanske polisen har glömt att dom skällde på mig för miniskylten förra året..![]()
![]()
Men du kan ju inte se mycket i dom backspeglarna eller? 
FUBAR skrev:Fan vilken rå hoj du harMen du kan ju inte se mycket i dom backspeglarna eller?
![]()

Snake skrev:Här kommer lite bilder på bågen (nybadad, dock ej i poolen i bakgrunden) med speglarna monterade samt med ljuddämpare på och den förhatliga nummerplåten... ej den slutliga lösningen på monteringen. Måste hitta nån bättre lösning. Kanske polisen har glömt att dom skällde på mig för miniskylten förra året..![]()
![]()
Snake skrev:Här kommer lite bilder på bågen (nybadad, dock ej i poolen i bakgrunden) med speglarna monterade samt med ljuddämpare på och den förhatliga nummerplåten... ej den slutliga lösningen på monteringen. Måste hitta nån bättre lösning. Kanske polisen har glömt att dom skällde på mig för miniskylten förra året..![]()
![]()
Luckygirl skrev:vilken skall jag hava på min bajjk?![]()
lite råd vore bra.. det är ganska bra prisskillnader på dom![]()
...då gör jag mycket dumheter...Silwer skrev:Huvudsaken är ju att de funkar, för att köra utan är ju dumheter.
Det brukar gå på andra hojar så är det inte nåt väldigt speciellt så ska det gå på en R1 med, men givetvis får det ju inte se ut hur som helst.simpen skrev:råkade ut för ett kedjebrott och fick en spricka i blocket som resultat,
någon här som har erfarenhet av aluminiumsvetsning i R1 motorn?
om det överhuvudtaget går med legeringarna?
Chirre skrev:Inga bra bilder, men ändå..
wonderwizard skrev:snyggt med rödeloxerade detaljer (puckarna, pinnarna & för depåstödet)
skulle kanske passa med styrändsvikter i samma färg ?
eller det blir för mycket bling bling då ?![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |