Tjao.
Hade tråd uppe tidigare angåenge att min koppling på hojen strular.
Har nu haft den inne hos verkstad där lammellerna och lite saker fixades till.
Problemet har blivit lite bättre men är fortfarande jävligt irriterande.
När jag står still och ska köra iväg på ettans växel så får jag motorstopp hur jävla enkelt som helst. Och det är riktigt risigt att ligga och krypköra med kopplingen, går tamejfan inte alls.
Är det jag som är värdelös och ska sälja r1an eller är det någon som vet vad felet kan vara? Det suger att missa grönt ljus hela tiden om man ska igenom stan p.g.a att man inte kommer iväg...
Har köpt hojen relativt nyligen så vet inte när problemet uppstod. Den fungerar skitbra att köra för övrigt, det är alltså bara när man från stillastående ska åka iväg på 1ans växel...
Någon som vet vad det kan vara? Eller ska jag satsa på ny hoj?
Hade tråd uppe tidigare angåenge att min koppling på hojen strular.
Har nu haft den inne hos verkstad där lammellerna och lite saker fixades till.
Problemet har blivit lite bättre men är fortfarande jävligt irriterande.
När jag står still och ska köra iväg på ettans växel så får jag motorstopp hur jävla enkelt som helst. Och det är riktigt risigt att ligga och krypköra med kopplingen, går tamejfan inte alls.
Är det jag som är värdelös och ska sälja r1an eller är det någon som vet vad felet kan vara? Det suger att missa grönt ljus hela tiden om man ska igenom stan p.g.a att man inte kommer iväg...
Har köpt hojen relativt nyligen så vet inte när problemet uppstod. Den fungerar skitbra att köra för övrigt, det är alltså bara när man från stillastående ska åka iväg på 1ans växel...
Någon som vet vad det kan vara? Eller ska jag satsa på ny hoj?