Rörken måndag 14 Juni

Bear

Snart så.......
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Avställd klassiker.
Tog lite bilder när man ändå inte kunde åka.....
Dock var det första gången jag tog kort på motorcyklar i rörelse så det är mycket varierande kvalitet på bilderna.....

Alla bilder finns här:
http://enderstad.kicks-ass.net

Dagen till ära med celebert besök :)

Bifogat

• te_CIMG0500.JPG
    te_CIMG0500.JPG
    132.1 KB · Visningar: 140
Excellent Bear,

vilken kväll - och nu är du officiel Kursusledare med erfarenhet av att Instruera Polisen oxå :tummenupp

Kommer inte åt bilderna just nu men det kanske löser sig under dagen.

Vill passa på att tacka för ett mycket bra arrangemang!
Jäklar vad kul det vara att köra :banana

Att dessutom få skjuts runt banan för att lära sig spåren var mycket nyttigt! (närmare knäskrap var jag nog inte på hela kvällen :D)

Om regeringen släpper till så kommer jag nästa vecka!

sandstream71 skrev:
Kommer inte åt bilderna just nu men det kanske löser sig under dagen.

Fixat nu, ComHem får ibland för sig att ta ner förbindelsen nattetid :mad: (vilket kräver lite handpåläggning av mig på morgonen)

//B

Bear skrev:
Fixat nu, ComHem får ibland för sig att ta ner förbindelsen nattetid :mad: (vilket kräver lite handpåläggning av mig på morgonen)

//B
Kanon! Kul att man var med på några bilder också! Nu blir det avatarbyte :D

Bear skrev:
Dagen till ära med celebert besök :)

Är det där något nytt allvädersställ de har börjat med ? Inget jag sett Uppsalapolisen använda ännu... Ser ut som en blandning av Blåkläders snickarbyxor och Banverkets signalvästar :)

TomK skrev:
Är det där något nytt allvädersställ de har börjat med ? Inget jag sett Uppsalapolisen använda ännu... Ser ut som en blandning av Blåkläders snickarbyxor och Banverkets signalvästar :)

Paula Polis är Uppsala Polis - du får lungna dig i trafik - så att dom har en chans att introducera sig istället för att du gassar dig snabbt förbi :tungan

Det ryktas att den tuffa Uppsala Polis ska ha ägna uniformer för att man bättra kan se dom.. Om Du syfter på ett samband med vägvärkets klädor är det rätt, för;

- I Rörken Gruppen håller vi på att få curbs ut på almen väg istället för Grus, Polisen ser vi som flagvakter i framtiden, och denne funktion kan styras av Vägverket ganska smidigt - därför är det oxå logisk att det blir ett samband med uniformbiten - enkelt eller hur...

:va

Last edited:
TomK skrev:
Är det där något nytt allvädersställ de har börjat med ? Inget jag sett Uppsalapolisen använda ännu...
Jodå, dom finns i U-a. Jag har sett dom.

Galne Dansken skrev:
.. Polisen ser vi som flagvakter i framtiden, ...
:va

svartflagga1.jpg

Det var ingen som råkade se om Jag låste upp båda hjulen när Jag gick omkull?
Fram vet jag men bak är mer tveksamt.

Jag satte colan i halsen när du vurpade och hade fullt skå med att få fram gulflaggen :hihi

Hoppas allt gick bra med dig och hojen!

Lite blåmärken på Mig och hojen bara, inget som påverkar resten av säsongen :tummenupp
Får nog låta bli att sova på vänster sida nån vecka eller så dock.

farmerlip skrev:
BMW eller Husa?

BMW. Husan ska säljas så Jag kör helst inte den, vore surt om den skulle rasa precis innan försäljning.

Den där Donnan som är MC polis stöter jag på lite varstans tycker jag:)
Sett henne valla kor över vägen i Enköping, eskortera polisbilar genom trafikljusen..m.m
Igår såg jag henne prata med yngling på parkeringen utanför Gränby. Jag stannade dock inte och frågade vad han gjort :hihi
Och nu ser jag att hon vart på Rörken! De va ju skit att man inte vart där igår då :(
Hoppas ni hade kul iaf:)

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...