Rörken bara söndagar

Regor McGregor

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2005
Ort
Åkerlänna
Hoj
BMW K75 bland annat
Hej, har jag förstått det rätt att den som övningsskör får köra på rörken om handledaren är med på plats och att man har med sig beviset ifrån länsstyrelsen?

Alldeles helt rätt! Handledaren kan antingen stå på sidan om och titta eller köra i samma grupp som den övningskörande. "Övningskörningsavtal" finns på SMC Uppsalas hemsida men finns givetvis på plats på Rörken också.

På söndag är det säsongsavslutning:(, det ser ut bli jättefint väder så det kan vara läge för en tidig morgon.
 

EnduransJanne

Ny medlem
Gick med
27 May 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Fireblade CBR 900RR - 92
En fin dag blev det! En härlig säsong med roliga minnen har det varit och idel, åtminstone som jag uppfattar det från instruktörssidan, glada deltagare. Tack för i år!
 

Regor McGregor

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2005
Ort
Åkerlänna
Hoj
BMW K75 bland annat
En fin dag blev det! En härlig säsong med roliga minnen har det varit och idel, åtminstone som jag uppfattar det från instruktörssidan, glada deltagare. Tack för i år!

Jässs! Kan bara hålla med om att avslutningsdagen på Rörken speglade hela säsongen. Idel glada miner hos deltagare & funktionärer.

Nu tror alla att instruktörerna och Rörkenorganisationen går i ide men så är det inte. Nu kommer några månader med fortbildning och klurande hur vi utvecklar konceptet ännu mera och får fler möjligheter till gokartbaneutbildningar. I hela landet...
 
Nyheter
Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Top