Rörken bara söndagar

Hej, har jag förstått det rätt att den som övningsskör får köra på rörken om handledaren är med på plats och att man har med sig beviset ifrån länsstyrelsen?

Alldeles helt rätt! Handledaren kan antingen stå på sidan om och titta eller köra i samma grupp som den övningskörande. "Övningskörningsavtal" finns på SMC Uppsalas hemsida men finns givetvis på plats på Rörken också.

På söndag är det säsongsavslutning:(, det ser ut bli jättefint väder så det kan vara läge för en tidig morgon.

En fin dag blev det! En härlig säsong med roliga minnen har det varit och idel, åtminstone som jag uppfattar det från instruktörssidan, glada deltagare. Tack för i år!

En fin dag blev det! En härlig säsong med roliga minnen har det varit och idel, åtminstone som jag uppfattar det från instruktörssidan, glada deltagare. Tack för i år!

Jässs! Kan bara hålla med om att avslutningsdagen på Rörken speglade hela säsongen. Idel glada miner hos deltagare & funktionärer.

Nu tror alla att instruktörerna och Rörkenorganisationen går i ide men så är det inte. Nu kommer några månader med fortbildning och klurande hur vi utvecklar konceptet ännu mera och får fler möjligheter till gokartbaneutbildningar. I hela landet...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman