Några blandade svar.
UrbanTiger.
Tyvärr så förstår jag inte i vad, du inte kan hålla med mig?!
Jag sa inget om att det var bra att de körde som de gjorde i den händelsen, ej heller uppmuntrar jag till sådan körning. Gissa om jag kallas moraltant på Zatzy......
Det enda jag kommenterade var det evinnerliga tjafs som alltid skall stötas och blötas bara för att en bil kör i från en hoj, eller om en hoj kör ifrån en bil. Sånt händer som jag sa, lite då och då, och har som alltid sina naturliga förklaringar. Och JA, hojar vinner väldigt mycket mer ofta över bilar än tvär om, MEN inte alltid......
FireSalle.
Återigen, jag kommenterade bara den aktuella händelsen. Och hade ingen avsikt att lägga mer ved på elden -vemspöarvem- Jag vet mycket väl att hojar i praktiken nästan alltid är mycket svåra att hänga av i nästan alla situationer. Men som sagt, ibland går det och då blir man naturligtvis glad. Det blir väl alla som klipper till från underläge...??
Jo jag har kört lite hoj, men ingen GW. Om du nu anser det vara milsvida skillnade mellan en hoj och en vass lite öppen bil, så är det ju dinTil sids uppfattning. Och den är bara att gratullera, då du då antagligen njuter än mer på bågen. Själv så anser jag det naturligtvis vara skillnad, men kan även se likheterna.
Silwer.
Ja, jag ville få sagt att de som öste galla och annat elände över den tämligen oskyldiga händelsen, var rätt juvenila och verkade vara stjärnämnen till dåliga förlorare. Att i drösvis med inlägg gnöla att OM det eller det, då jäklar skulle......
Fakta, det hände och kommer att hända igen, att en bil smiskar båge. Ännu mer fakta, hojar kommer att smiska bilar till höger och vänster. So what?!
Till sist.
Självklart skall man få diskutera en liknande händelse, för att om inte annat få klart för sig varför det blev som det blev den gången. För det finns ju alltid en förklaring, även om den ibland kan smaka surt för någon av parterna. Lite gnabb och gliringar med rå men hjärtlig ton är okej det med och kan pigga upp.
Men att bara vräka ur sig allehanda förnärmad skit bara för ens favvo-objekt fått lång näsa, DET är nåt jag ogillar. Och det oavsett om det är bilåkare som spyr över hojåkare eller tvärt om.
Är detta utrett nu??
MVH Tony, som både piskat hojar och fått gruvligt med pisk av hojar.......