R2 skrev:
2606848 du slappa mannen
räkna inte med att det blir nått igen
infact, räkna med att det tar slut varje gång du träffar en tjej.
shit, ja har inte ens tänkt tanken med min nuvarande tjej,,, ja vet nog inte va ja skulle ta mig till om de tog slut, för ja har inte ens tänkt dem banorna va de gäller henne å mig....
men väldigt bra att du tog upp det både för Slappot å oss andra.
som Sofiaa skriver, de är normalt men jobbigt.
96% av SH har nog vart i din sitts och jag är hyffsat säker på att alla vill peppa dig och visa dig att de blir bättre, hur lång tid de tar? ja de får ta den tid de tar för dig men när du känner att du har fått ut dina kännslor & agretioner för denna person så är du med på banan igen
de får ta den tid de tar.
jag var säkert helt knäckt av mitt ex i 4månader men andra kommer igen på mycker kortare tid.
dock vill ja nog bara tipsa dig om att inte få en anti-brud inställning som jag fick...
ja var inte ens intresserad av brudar i nästan 3år tills en viss tjej verkligen kunde bryta min inställning å de är helt rätt känns de som nu..
iaf vad ja vill komma fram till få inte den här anti-brud inställningen som ja fick utan försök att komma ut på banan så fort som möjligt när du känner att du är klar för det.
en

och det blir till slut bra, när de återstår å se.
många vänliga hälsningar
Niclas
P.S.
det bästa är oftast att ha någon att prata med någon som lyssnar, inte berättar va dem har vart med om, att få vara lite ego å prata om sig själv hjälper mycket. D.S.