Rätten för tjejer att få bada topless!

Det var ju inte meningen att bli utelåst i så lite kläder! :rolleyes:

säker på det?:7peta

Får jag hänga fram kuken då också?

självklart! men bara om du är beredd att kallas blottare, bli slagen medvetslös av en arg tant medelst handväska samt polisanmäld för snuskerier:tummenupp

Det får man inte på badhuset här, det var tydligen ohygieniskt, där äre tajta nylon kallingar som gäller, annars blir man utslängd. :D

haha, jag hade fan slutat bada om de hade samma regler på vårt badhus:D såna badbyxor är så ghey:7peta

Last edited:
säker på det?:7peta

självklart! men bara om du är beredd att kallas blottare, bli slagen medvetslös av en arg tant medelst handväska samt polisanmäld för snuskerier:tummenupp

haha, jag hade fan slutat bada om de hade samma regler på vårt badhus:D såna badbyxor är så ghey:7peta

Ja, väldigt säker, det var kallt som fan!

Haha, arg tant med handväska inne på ett badhus? Vad ska hon med handväskan där inne och göra? :va

Ja, väldigt säker, det var kallt som fan!

Haha, arg tant med handväska inne på ett badhus? Vad ska hon med handväskan där inne och göra? :va

haha:D

alla vet att tanter som anser sig sexuellt trakasserade slår ner mannen i fråga med en handväska:D har hon den inte med sig så springer hon väl ut och hämtar den, vad vet jag?:tungan

Wannagofast slog huvet på spiken! :tummenupp

Skönast var ju killen de intervjuade i P3:

- Tycker du att tjejer ska få vara topless i badhuset
- Nej det tycker jag inte.
- Varför inte då?
- Det är bara fula tjejer som går till badhuset!

:D :rofl :tuttar

Hahaha, bäst! :yoparty :Bugar :lol

Kollade in artikeln först nu,, och jävlar vad ugly hon var! Höll ta mig fan på att trilla av stolen!!! :näsblod

/Anders

Last edited:
:rofl

Hon har precis fått syn på det som står bredvid :skrämd

Last edited:
Kom precis hem ifrån en fransk koloni i Västindien och kan bara konstatera att fransyskorna stolt visar sina rattar vare sig de är fina eller inte :tummenupp

Intermezzo.

Laura%20Bingle%20topless.jpg

Så sjukt photoshoppad bild.. Hur kul är det med såna? :confused:

Så sjukt photoshoppad bild.. Hur kul är det med såna? :confused:

Påstår du att

1) Photoshop är inte kul.
2) Photoshoppade rattar är inte snygga.
3) Det är inte kul med tjejer som har fina rattar.

Samtliga alternativ är felaktiga.

Påstår du att

1) Photoshop är inte kul.
2) Photoshoppade rattar är inte snygga.
3) Det är inte kul med tjejer som har fina rattar.

Samtliga alternativ är felaktiga.

1. Jag tycke rinte photoshop är kul, finns säkert folk som gillar det!
2. Mycket möjligt, men kul och råka se de i verkligheten sen så ser de inte alls lika bra ut.
3. Jo

Tycker inte tjejer har någon rätt att bada topless. Varför skulle de? Jag skulle inte vilja att en massa vidriga gubbar badade utan badbyxor... Brrr....

Tycker inte tjejer har någon rätt att bada topless. Varför skulle de? Jag skulle inte vilja att en massa vidriga gubbar badade utan badbyxor... Brrr....

Just det. Det är mer hygieniskt att bada med badbrallor eftersom vattnet då aldrig rör själva könsorganet och smutsar ner vattnet.

Dessutom är ju(h) bröst otroligt ohygieniska. Usch.

:rolleyes:

Skön tråd. Feministträsket måste göra sig hörd såklart - skäms gör de heller aldrig för nåt, varför skulle de? Det är ju alltid alla andra som har fel attityd.

Extremister måste haft riktigt tråkigt och det väldigt länge för att de en vacker dag bara bestämde sig för att börja hata nånting och sen göra det fullt ut varje dag. Så brett deras sociala nätverk måste se ut....

Har jag också, och de flesta andra med, det stället har nog försäkrat sig om en konkurs inom kort... ...Fast, det är komunalt, så det går alldrig i konkurs, skatte betalarna hamnar bara att betala mer och mer pengar för nått väldigt få använder:huvet. Ja, denna ön går framåt med stormsteg... :näsblod

Kan inte se några logiska argument för att kvinnor & män inte skulle ha samma rätt att ha bar överkropp. Vad har bar överkropp på kvinna med bar underkropp på massa vidriga gubbar att göra?

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti