Rätten för tjejer att få bada topless!

Jaha, nu ska dom visst bli accepterade på ett bad i Gävle.

http://www.arbetarbladet.se/local_a...ng_1=101&avdelning_2=101&variabel=GAVvinj.gif

Hon tycker att Fjärran Höjders liberala regler låter spännande, men vet inte om aktionsgruppen kommer att besöka badet för att undersöka om de funkar i praktiken. Dessutom är hon en aning misstänksam.
– Det är helt fel om det här bara är ett sätt att locka fler gäster dit för att de ska kunna se på toplesstjejer, säger Emy Åstrand.

Vem fan blir lockad att åka och se tjejer utan topp när dom ser ut såhär:
00000211560.jpg

?

Jag tänker osökt på "naturfolken" där kvinnor och män skyler nederdelen, men kvinnorna går med bara bröst, inte nog med att männen där inte ser den sexuella laddningen, jag ser ingen heller när jag ser dokumentärer därifrån.

Fast Jag har även hört från olika håll att vi till skillnad från alla andra apor utvecklade svulstiga kvinnobröst i samband med att vi reste oss på benen.
Alla andra apor att taxöron som default och de svulnar endast till när honan ha unge och är då ett tecken på att hon inte är intresserad.
Våra cheyer har bröst just för att locka och pocka med på samma sett som med skånkorna.

hahah!!! nu backar hon,, nu vågar hon inte.. försöker hitta på :D

Emy Åstrand är nämligen nyinflyttad i Sandviken. Hon tycker att Fjärran Höjders liberala regler låter spännande, men vet inte om aktionsgruppen kommer att besöka badet för att undersöka om de funkar i praktiken. Dessutom är hon en aning misstänksam.
– Det är helt fel om det här bara är ett sätt att locka fler gäster dit för att de ska kunna se på toplesstjejer, säger Emy Åstrand.

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti