Rätten för tjejer att få bada topless!

Jaha, nu ska dom visst bli accepterade på ett bad i Gävle.

http://www.arbetarbladet.se/local_a...ng_1=101&avdelning_2=101&variabel=GAVvinj.gif

Hon tycker att Fjärran Höjders liberala regler låter spännande, men vet inte om aktionsgruppen kommer att besöka badet för att undersöka om de funkar i praktiken. Dessutom är hon en aning misstänksam.
– Det är helt fel om det här bara är ett sätt att locka fler gäster dit för att de ska kunna se på toplesstjejer, säger Emy Åstrand.

Vem fan blir lockad att åka och se tjejer utan topp när dom ser ut såhär:
00000211560.jpg

?

Jag tänker osökt på "naturfolken" där kvinnor och män skyler nederdelen, men kvinnorna går med bara bröst, inte nog med att männen där inte ser den sexuella laddningen, jag ser ingen heller när jag ser dokumentärer därifrån.

Fast Jag har även hört från olika håll att vi till skillnad från alla andra apor utvecklade svulstiga kvinnobröst i samband med att vi reste oss på benen.
Alla andra apor att taxöron som default och de svulnar endast till när honan ha unge och är då ett tecken på att hon inte är intresserad.
Våra cheyer har bröst just för att locka och pocka med på samma sett som med skånkorna.

hahah!!! nu backar hon,, nu vågar hon inte.. försöker hitta på :D

Emy Åstrand är nämligen nyinflyttad i Sandviken. Hon tycker att Fjärran Höjders liberala regler låter spännande, men vet inte om aktionsgruppen kommer att besöka badet för att undersöka om de funkar i praktiken. Dessutom är hon en aning misstänksam.
– Det är helt fel om det här bara är ett sätt att locka fler gäster dit för att de ska kunna se på toplesstjejer, säger Emy Åstrand.

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back