Rätten för tjejer att få bada topless!

Jo men det är ju inte där problemet ligger. Vad tror du händer när du råkar kolla på dessa gipstorra, grinflators irriterade vårtgårdar? Då kommer det ta hus i helsike! Bara för att de envisas med att ignorera våra nerärvda drifter och hänga fram taxöronen offentligt.

:rofl

:ätapiller ...jag vet inte jag.... känns som det man inte vill se och skulle kunna råka se e för hemskt för att överväga det man vill se....:va

kvinnobröst har en avsevärt högre sexuell laddning än de manliga motsvarigheterna. Hur skulle det se ut om alla killar på Eriksdalsbadet gick omkring i givakt bara för att någon fin skapelse valt att simma några längder på lunchrasten? Dessutom är jag övertygade om att de flesta kvinnor som inte poserat halvnakna i Slitz skulle känna sig väldigt utsatta och uppseendeväckande om de sprang omkring opaketerade.

[IRONI MODE ON]

fel fel fel Mini

såklart representerar dom få (idiotiska) "feministerna" det kvinnliga folket helt perfekt. säger dom att kvinnor vill bada topless så är det bara att räkna med att alla kvinnor vill bada/gå runt topless...

[IRONI MODE OFF]

*blä* va trött man blir på dessa mediakåta feminist-hororna

Va fan... Vad ska jag nu göra med min nyinköpta bikinibutik?

Perfekt, cheyerna provar bara underdelarna, installera kamera i provhytterna och kolla på din övervakningsskärm när du ser att nån snygg pingla skuttar in i hytten :tummenupp

Jo men det är ju inte där problemet ligger. Vad tror du händer när du råkar kolla på dessa gipstorra, grinflators irriterade vårtgårdar? Då kommer det ta hus i helsike! Bara för att de envisas med att ignorera våra nerärvda drifter och hänga fram taxöronen offentligt.

haha :D

Fast jag tror det ligger mycket i vad Mini säger... Man vet ju själv hur det var att vara i Frankrike när man var 14... :näsblod

Jag ser inte problemet, jävla förlegade kristna konservativa värderingar att man inte ska få ha på sig hur lite man vill. För mig kan de lika gärna gå nakna. Det jör mig jinte i jyggen!

/perris

Hehe, en sån grej hade nog blivit roligast för tjejerna =)
Tänk alla små tonårspojkar som inte har hormonerna i styr!

Ja fitusan, jag hade rusat iväg och gömt mig direkt, kanske i vattnet, då hade jag drunknat. Allt hade varit de där satans feministernas fel :mad:

Ja fitusan, jag hade rusat iväg och gömt mig direkt, kanske i vattnet, då hade jag drunknat. Allt hade varit de där satans feministernas fel :mad:

Hehe, så illa är det nog inte!
Det är väl bara att vända bort blicken och kolla på nån av de fulare versionerna på badhuset då? :tungan

Vänta bara tills motreaktionen kommer.

Män i stringbikinitrosa i alla offentliga badhus... fan, faktiskt lika bra att inte tåla klor när jag tänker efter!

du springer ju runt kring huset ditt halvnäck allaredan så att börja göra det på badet också vore väl inte en så stor omställning för dig?:gnissla

Är det bara yngre tonårspojkar som skulle få det jobbigt tror du? :hihi

Alla jävla karlar springer omkring med tältbadbyxor :hihi :rofl

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm