Pubkväll på Tivoli lördagen den 11/9!

Status
Ej öppen för fler svar.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Pubrunda på lördag i Rockholm! ALLA är välkomna!

Till er som inte varit där förut så ligger det på Mariatorget 1a/Hornsgatan 31, enklaste sättet att åka dit är antingen med tunnelbanan till Mariatorget eller pendeln till Södra station [uppgång Swedenborgsgatan, tag sedan vänster]

Vilka kommer-listan:
1. Bikerbitch
2.
3.
4.

Vi kanske skall ta o strunta i äta-listan, ganska sent ute att boka bord nu. Desto mer pengar över till sprit. Ses! :rock

Vilka kommer-listan:
1. Bikerbitch
2. Gnurf
3. ktmjacke
4.
5.

jag kanske kommer förbi, men isåfall på hojen =) om nån kan husera mig för natten så är jag på på att även ta några öl...

Swedie skrev:
jag kanske kommer förbi, men isåfall på hojen =) om nån kan husera mig för natten så är jag på på att även ta några öl...
Antar att du helst slaggar hos nån brud??? :tungan

Swedie skrev:

Jag e i Amsterdam å brorsans häxa har ockuperat lyan, annars hade du kunnat krascha hos mig. Behöver du garageplats för cykeln på söder så pm:a så ser vi till att någon får nyckel.

//D

loser skrev:
Jag e i Amsterdam å brorsans häxa har ockuperat lyan, annars hade du kunnat krascha hos mig. Behöver du garageplats för cykeln på söder så pm:a så ser vi till att någon får nyckel.

//D
tack vi får se när det närmar sig. Jag behöver parkera den säkert. har endast trafik på den...

Swedie skrev:
tack vi får se när det närmar sig. Jag behöver parkera den säkert. har endast trafik på den...

Kanske kan hjälpa till med parkering 150m från Tivoli. Kruxet är att jag måste vara med när den ska in och ut, och jag är i Linköping över dan men siktar på att komma hem i tid för pubben.

Om inte annat kan du ställa den vid Tivoli och så låser vi in den när jag dyker upp.

Om jag inte är i Falkenberg på b-race kollar jag naturligtvis ner. Skulle vara lite löjligt att inte orka ta sig dit när man bor precis bredvid.

Möjligt att man dyker upp. Ska dock byta motor på hojen på dan och det kan ju ta precis hur lång tid som helst. :p

Johan och jag ska nog försöka ta oss in för en gångs skull. Nu när man kan planera lite i förväg.

Vilka kommer-listan:
1. Bikerbitch
2. Gnurf
3. ktmjacke
4. Miks :tungan
5. TwinSucker
6. MikkE

Yeah! :fyllisar

Troligtvis dyker jag och nån till dit, ska kolla planeringen först... finns det nån tid?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP