PS3-disskusioner sker vart?

bramycket skumma individer på den sidan :)

och vm i idiotfrågor också :D

Skojjar du LR? :tungan

Vissa gånger har man bara lust att skriva; Är du dum på riktig lr!?!?! Men än så länge har jag sansat mig! :näsblod

Vissa där är nog väldigt unga, man kanske inte var så klyftig själv heller när man var i den åldern. En del skriver innan dom tänker hejvilt

Har kollat upp GAMEs erbjudande lite närmare.
Det är 10 "nya" spel det gäller, dvs helst inte äldre än ett år. Mitt nyaste är nog 3 år gammalt. Sen verkar de heller inte vara sugna på den gamla feta versionen av PS2, så det slutar nog med att jag kjolar hela klabbet i närmaste container när jag fått hem PS3:an.

2834805 Har kollat upp GAMEs erbjudande lite närmare.
Det är 10 "nya" spel det gäller, dvs helst inte äldre än ett år. Mitt nyaste är nog 3 år gammalt. Sen verkar de heller inte vara sugna på den gamla feta versionen av PS2, så det slutar nog med att jag kjolar hela klabbet i närmaste container när jag fått hem PS3:an.
skänk det till mig om du ändå ska hiva det.. behöver en ny läsare i min

måste bara visa denna:
Playstation 3 med spelen motorstorm, F1 och sonic. Kommer från USA så även svenka spel kommer funka.

jag bor 3 mil norr om Göteborg. pris 6500kr för allt.
svara till mailen cliljekv@volvocars.com eller 0735 269294

MVH
Christian
vilken pappskalle skulle tjöpa det när man får en svensk för samma pris?

Last edited:
motorstorm å f1 är väl de som är aktuella åvilja ha.. iofs.. men ändå.. de e ju bara 100spännn extra de handlar om

Har kollat upp GAMEs erbjudande lite närmare.

Vilka svin. Om dom inte skriver att det ska vara nya spel och nytt PS2 så borde dom vara tvungna att byta in alla. Jaja, man borde väl förstått att det lät för bra för att vara sant.

vilken pappskalle skulle tjöpa det när man får en svensk för samma pris?

Är det inte bättre kvalitét på komponenterna i den amerikanska och japanska versionen? Typ att en massa PS2-spel inte skulle funka på den europeiska. Eller var det bara en massa snicksnack?

Last edited:
grejen e att i denna nyare PS3utgå¨van så emuleras ps2 stödet ist för att inehålla PS2delar.. fattade jag det som

fanns en lista nånstans över vilka spel som funkade.. nånstans

Lägg gärna upp bilder på hur det blir med PX70:n och PS3:an. Jag hämtar min PX70 imån och jag är fett sugen på ett PS3 också. Tvivlar inte på att bilden kommer bli kanon men det är kul att höra det från någon som testat.

Om man inte förhandsbokat sen flera månader utan kanske vill boka snart, hur lång lev tid kan det tänkas vara då? Är hela lasset som kommer redan köpt?

Mvh Bobby

Lägg gärna upp bilder på hur det blir med PX70:n och PS3:an. Jag hämtar min PX70 imån och jag är fett sugen på ett PS3 också. Tvivlar inte på att bilden kommer bli kanon men det är kul att höra det från någon som testat.

Om man inte förhandsbokat sen flera månader utan kanske vill boka snart, hur lång lev tid kan det tänkas vara då? Är hela lasset som kommer redan köpt?

Mvh Bobby

Detta inlägg är med en PX70 och PS3 :tummenupp
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2831497&postcount=25

Kolla in www.discshop.se dom har konsoller kvar! :)

Länk till ps3 http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php?lang=&id=50910&lang=se&subsite=games&&ref=

Tackar! Jag tänkte mer på att du kanske kunde lägga upp bilder sen när du fått din konsoll eller ja det är väl onödigt men jag skulle vilja höra lite om hur bilden är och så, det ses väl bäst i verkligheten så klart! Fan man blir lite sugen på att lägga en order, dock ganska mycket andra utgifter nu så här i flytt-tider. Ingår ingen HDMI kabel i priset? Kanske man ska kosta på sig en riktigt dyr och bra för att få bäst bild och ljud?

Last edited:
Det råder ingen direkt brist på konsoller, än så länge. och nästa lass kommer i april.

Tackar! Jag tänkte mer på att du kanske kunde lägga upp bilder sen när du fått din konsoll eller ja det är väl onödigt men jag skulle vilja höra lite om hur bilden är och så, det ses väl bäst i verkligheten så klart! Fan man blir lite sugen på att lägga en order, dock ganska mycket andra utgifter nu så här i flytt-tider. Ingår ingen HDMI kabel i priset? Kanske man ska kosta på sig en riktigt dyr och bra för att få bäst bild och ljud?

Okej, kan nog ta en bild sen när jag får den och skriva lite om hur bilden vart! :)

Nej tyvärr följer det inte med någon hdmi-kabel. Men jag hade turen att vinna en från http://www.padawan.se/ genom www.playstation-3.se :)

Någon riktigt dyr kabel behöver du kanske inte köpa, nu när jag spelar upp dvd filmer från min panasonic dvd så använder jag en gammal scartkabel som jag fick med en philips dvd som jag köpte för flera år sedan för typ 2500kr. Bilden blir hur jäkla bra som helst ändå. Såg den animerade filmen The Wild igår och om man säger såhär, bilden grymt bra. :yoparty

ja fick inte min HDMI som ja beställde.. får jolla iväg till siba å fixa en..
för 5timmar sedan va mitt paket i jönköping iaf.. så de e nog här snart..

ja fick inte min HDMI som ja beställde.. får jolla iväg till siba å fixa en..
för 5timmar sedan va mitt paket i jönköping iaf.. så de e nog här snart..

Enligt posten är mitt paket fortfarande i Ånge sedan ett dygn tillbaka(20-30mil ska inte ta över ett dygn?), jag blir lite orolig men posten brukar juh vara lite seg på att uppdatera vart paketen är så jag förmodar/hoppas att jag kan hämta ut min vid 14-tiden! :)

Back