Caffe skrev:
Blah blah.....Är det inte bättre att rösta blankt för att visa sitt missnöje snarare än att ge det där slöddret luft i lungorna..?...mera blah
Det är just den attityden som jag kallar hyckleri.
Att kalla en hel grupp människor för "ägg" och "slödder" för att dom röstar på ett parti som beskylls för att vara fördomsfullt.
Är det bara jag som ser dubbelmoralen i det ?
Känner flera invandrare (
polare alltså) som röstar på Sverigedemokraterna, mest för att dom tycker att dagens invandringspolitik sköts dåligt.
Fast det är inte orsaken varför
jag röstar på dom i år.
Bland annat så är dom motståndare till vårt medlemskap i EU (
vilket jag naturligtvis röstade nej till också).
Bara för man röstar på ett parti så måste man inte hålla med om precis
allt dom står för.
Jag tror knappast ni delar precis
alla åsikter som
ert parti står för heller.
Dessutom så är det ju en hel del från dom andra partierna som avgår/tvingas avgå p.g.a. olika skandaler.
Men egentligen är det ju ganska ointressant varför jag röstar på SD, i den här tråden.
Men det var du som började med pajkastning mot Sverigedemokrater som svar på mitt inlägg, istället för att hålla dig till frågan.
Om man inte kan få ventilera sina erfarenheter av försäljning, och nämna invandrare, utan att det ska börjas med smutskastning på mig, eller pekas finger mot SD ?
Mitt partival i år har inget med denna tråd att göra, ej heller mina säljerfarenheter för den delen.
Om man inte gillar att jag råkar nämna skillnader melllan olika folks sätt att göra affärer, så kan man väl åtminstone försöka hålla sig till relevanta fakta.
Men så länge ni utrycker er lika fördomsfullt mot dom ni kallar fördomsfulla, så är ni inte ett dugg bättre själva.
Hyckleri, hyckleri, hyckleri...
Edit: Ps. Var det inte du som var för mogen för att debattera med mig för några timmar sen ?
Ytterligare ett exempel på att du inte lever som du lär.
Kan vi skippa skitsnacket nu, och försöka återgå till trådämnet istället?
(
Som jag försökte diskutera iallafall.)
Du kan ju starta en tråd i OT-delen istället, om du vill fortsätta din pajkastning mot folk som inte tycker som du. Det hör inte hit iallafall.