Prova på storbanekurs - Gelleråsen 9 september

• Thread starter Thread starter SGM
  • Start date Start date
Någon som har lite plats över i transportväg för en s1000rr antingen den 8 eller 9 sept? Hade gärna kört någon av dagarna men känner att det är lite långt för att ta hojen. Vill ju spara pulvret till banan :)

Då var man bokad, den 9/9 eftermiddag :tummenupp Tänker åka hojen dit (ingen transportbil tillgänglig). Nån annan från Stockholm som ska dit och vill åka ihop?

Jo det betvivlar jag inte men skulle helst ha sellis med någon från sthlms trakten. Det är ju som sagt en bit bort:)

Om du vill kan du hänga med oss. Vi kör eftermiddagspasset. Så vi sticker väl vid 08:15 från McD Stäket, så har vi gått om tid. Sen hojar vi tillbaka samma kväll. Det är bara att dyka upp för alla som vill åka i grupp.

Om du vill kan du hänga med oss. Vi kör eftermiddagspasset. Så vi sticker väl vid 08:15 från McD Stäket, så har vi gått om tid. Sen hojar vi tillbaka samma kväll. Det är bara att dyka upp för alla som vill åka i grupp.

Liten fråga, kör ni em passet 9/9?

Sjukt lockande. Har aldrig varit på något liknande och fick inte plats på Tuvängen igår...
Går det fortfarande att boka?

Kom igen nu alla knutters,
detta är det roligaste man kan
göra på 2 hjul.
Se till att boka in er på detta tillfälle.
:rock:rock:rock

Är faktiskt riktigt sugen också, hänger nog på ifrån Stäket även jag om det blir någon bokning.

Jo det betvivlar jag inte men skulle helst ha sellis med någon från sthlms trakten. Det är ju som sagt en bit bort:)

Har du hittat 'sellis'? :) Skulle vara kul med någon mer chey än mig... :tuttar

Jag kör eftermiddag, lugn grupp. :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey