Prova på storbanekurs - Gelleråsen 9 september

• Thread starter Thread starter SGM
  • Start date Start date

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Läge för alla smc-medlemmar som velar över kurs och körning på storbana, och vill prova på det under ordnade former.

prova_på_gelleråsen.JPG

Gört. :fakta

/J

Bra post Jerry!

Jag har sett tillfällena i bokningssystemet, men inget mer.
Men nu vet vi :)

Jag är sjukt sugen men vet inte om jag får med mig någon. Jag är så grön man kan va och det där lät ju perfekt för en sån som mig!:)
Dock vill jag inte gärna kuska dit alldeles själv - det är ju trots allt en bit - och skulle vara roligare om man var ett par stycken.

Åh, billigt. Man kanske skulle köra en sista gång trots allt... finns lite mönster kvar på utsidan av backdäcket iaf :rolleyes:
Någon som är sugen på en plats i en transporter sthlm-gåsen-sthlm mot lite soppapengar? :katt

Åh, billigt. Man kanske skulle köra en sista gång trots allt... finns lite mönster kvar på utsidan av backdäcket iaf :rolleyes:
Någon som är sugen på en plats i en transporter sthlm-gåsen-sthlm mot lite soppapengar? :katt

Jag skulle ev vara sugen, tänkte du köra hela dagen eller?

Jag är sugen, pratar vi fm eller em? Jag kör hojen dit till em passet om du inte åker... Svara här eller pm/Crille

Jag är sugen, pratar vi fm eller em? Jag kör hojen dit till em passet om du inte åker... Svara här eller pm/Crille
Jag skulle ev vara sugen, tänkte du köra hela dagen eller?

Hade nog bara tänkt köra FM, fast jag upptäckte precis en riktigt fet skruv i bakdäcket på hojen nu när jag kom hem, så jag får överväga om jag verkligen ska åka. Hade varken budgeterat för en ny uppsättning däck eller en till bandag den här säsongen :huvet

Hade nog bara tänkt köra FM, fast jag upptäckte precis en riktigt fet skruv i bakdäcket på hojen nu när jag kom hem, så jag får överväga om jag verkligen ska åka. Hade varken budgeterat för en ny uppsättning däck eller en till bandag den här säsongen :huvet

Vad kör du för dimensioner på däck?

Mao samma storlek som Sandfållan har på en drös beggade bakdäck :7peta

Jag ska dit på EM-passet har jag tänkt.

Samåker gärna med folk från Västerås-krokarna.

SGM, du ska dit va?

har ett par BT016 Med bra mönster kvar om du är intresserad, annonsen finns här på SH =)

Jag är sjukt sugen men vet inte om jag får med mig någon. Jag är så grön man kan va och det där lät ju perfekt för en sån som mig!:)
Dock vill jag inte gärna kuska dit alldeles själv - det är ju trots allt en bit - och skulle vara roligare om man var ett par stycken.

Klart du ska pröva Banåkning =)
bara och boka heldag istället så kommer du ha sjukt kul :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP