Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hahahah försök o hålla er till en lista!
Intresselista till att busa:
1. sidlinjen
2. Danjiela
3. Mikaela
4. Qin4st
5. Sofie
6.
7.
8.
9.
10.
osv
Businstruktörer:
1. Swish
2.
3.
4.
osv
Men det var ju du som skapade två listor!?![]()
PinkPassion: Det ska vara litet äss, även när du skriver den sepestörda svenska versionen.![]()
PinkPassion: Det ska vara litet äss, även när du skriver den sepestörda svenska versionen.![]()
jo, d stämmer. därför behöver ni inte starta 3 listor till. du skrev upp dig som nr 1, sen la micke till sig på en cp lista och sen starta sofie en lista till. jag redigera lite därför du inte ser dom andra.![]()
jo, d stämmer. därför behöver ni inte starta 3 listor till. du skrev upp dig som nr 1, sen la micke till sig på en cp lista och sen starta sofie en lista till. jag redigera lite därför du inte ser dom andra.![]()
Fast "problemet" är att man inte kan quota första inlägget på SH och lägga in sig på listan om man inte gör copy pastej dårå.
Därför blir det cp listor.
*huggormsmätt å trött*
hhaha nä men du kan väl högerklicka, kopiera och klistra in i en ny svara på tråd?!![]()
sen lägger man till sig där den med inlägget före ens eget har lagt till sig, ibland kan det oxå vara svårt.men det ska räcka om man kopierar första inlägget, jag ordnar det.
![]()
hhaha nä men du kan väl högerklicka, kopiera och klistra in i en ny svara på tråd?!![]()
sen lägger man till sig där den med inlägget före ens eget har lagt till sig, ibland kan det oxå vara svårt.men det ska räcka om man kopierar första inlägget, jag ordnar det.
![]()
Eller så svara man på mina inlägg, då blir det alltid rätt!![]()
Gör bara som han säger (Doktorn har sagt att vi ska nicka och le) så blir det nog bra. Hur Ni än bestämmer med hojar, FMCK eller ej, så får Ni gärna skriva upp mig på fler än en lista om det så krävsJag vill mer än gärna prova att sprätta grus, köra omkull och skaffa några schyssta blåmärken. (Är allt rättstavat Sir Spamalot?)
Njae, inte direkt. Det heter faktiskt kyssta!
Dessutom var det ett mellanslag för mycket här i: skriva upp mig på fler . Men inte alltid lätt för en 08:a![]()
Ne dätt errente alti lialet mää ja jörr ju met bässta. Hätterente justa istele förr kyssta lr ävvintyelt cycsta?![]()
Bra Jenny, sätt han på plats!![]()
![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |