Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fruktansvärt bra drag i maskin ...
Hojen är ju i övrigt helt perfekt stukad för att ge posörer på R1&Co lite kul överaskningar!Javettefan jag.. inte sånt drag kanske.. har bara gasat lite lätt med en såndärn goxxer och han drog ifrån rätt lätt.Hojen är ju i övrigt helt perfekt stukad för att ge posörer på R1&Co lite kul överaskningar!
/.../ kan fan inte ha en hoj som drar över litern..
Snål kanske!Inte? Nu tycker jag allt att du är lite kinkig.![]()
Snål kanske!förnuftig är ju inte ett ord man förknippar med detta bygger kanske, men här sätter jag ner foten och drar en osynlig gräns! Skiten ska ju gå att köra på mindre än fullgas, och inte tugga sönder plånboken och pissa på kadavret med ett hånskratt!
Slog i lite bafflar i avgaspiporna igår, nu tänker jag inte gå upp i bestyckning nåt mer, kan fan inte ha en hoj som drar över litern..
Har lyckatz justera förgazarna såpass att hojen är körbar i hela registret och utsatt dom för en lättare synkning efter gårdagens rejäla varmkörning. Fick även plockat isär den strulande kopplingen och satt ihop den rätt med nya fjädrar och kopplingsvajer, så den börjar kännas sjukt go att köra!

Jo det kommer.. ska bara hitta en vän med kamera! Har stängt in mig i mörkret så länge å byggt på denna att alla dött eller blivit vansinniga?Nu har jag inte läst hela tråden, men...
Lägg nu för fanken upp några filmklipp med LJUD! Du sitter på en musikmaskin för bövelen. Med rätt avgassystem så har din hoj potentialen att slå sig in på top 10-listan över motorljud. Jag minns när de där var nya, det hände nämligen att någon bytte originaldämparen mot nån överbliven V&H eller liknande och DÅ jäklar... Laverda, släng er i väggen!
Så - upp med dem bara - gärna filmade under körning, helst lång uppförsbacke under acceleration.![]()
Ja den både ryker å ser ut som en haschpipa!Här har du riktiga pipor , he he!!
View attachment 430321
Trecylindrig.Gött sound Twin !
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |