RPM lover
Jonte is the president
Ja du Roger.
Det här är ett bygge som jag skall följa med spänning
Det här är ett bygge som jag skall följa med spänning

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
RPM lover skrev:2564956Ja du Roger.
Det här är ett bygge som jag skall följa med spänning![]()
Katanapilot skrev:2568649Saknar "bettan" lite va?
Du Roger,katanor skall vara silverfärgade![]()
-Lamborghini-orange med svarta inslag.gixxer_1255 skrev:2569473Men jag har inte bestämmt mig ännu vilken färg det blir.
Katanapilot skrev:2568649Saknar "bettan" lite va?
Du Roger,katanor skall vara silverfärgade![]()
Max 20mil, sedan började den trycka ut kompression vid vänster M6 bult som håller ihop topp och cylinder.Har bara inte haft tid att riva ännu.RPM lover skrev:2569510Till och från![]()
Hur många mil har du lagt med motorn?
gixxer_1255 skrev:2543288Nix, nu har jag fått min svingbult men jag måste röja upp i garaget så jag rymms där.
Så här såg mina gamla planer ut på en GSX 1100RS Katana
FreddaAbborre skrev:2582509Och jag som precis tänkte fråga om inte någon hade lust att PSa ihop en urgixxer med en katana.
Har du funderat något på hur du skulle löst det med tanken och så (ramen känns bredare än en traditionell ram med ett centrerat rör)?
#6 Limpan skrev:2605072Här är en lösning på bakfjädringen som vi pratade om förut...
Det verkar ju gå att ha ett ganska långt övre fäste till monodämparen..![]()
gixxer_1255 skrev:2605227Så här kommer det att se ut, både nedra och övre fästet blir lång, men det verkar inte gå på något annnat sätt.
madmagnus skrev:2605626sälj den där dämparen å köp en kortare, så där kan du ju inte ha det![]()
Honda har korta dämpare! jag har 929 dämpare på min å den e svinkort.
gixxer_1255 skrev:2605725Mmmmmmmmmmmmm jag har funderat på en kortare dämpare men jag vill ha dämparen och pivån från samma hoj så det stämmer med stötdämparen. Jag skulle inte ha sålt GSXR 750 88-95 Öhlinsdämparen, den är bara 312mm lång SRAD dämparen jag har nu är 345mm. Pivån är också längre på 88-95 dämparen så dämparen nedre fäste kommer längre bak och lutar då framåt och då blir övre fästet kortare.
gixxer_1255 skrev:2606432Framgaffeln är oxå ett problem, vill ha på Öhlinsgaffeln men tysken jag köpte den av kunde tydligen inte hantera ett skjutmått så det var feldiameter på den, så nu passar den inte i mina Harrisgaffelkronor
#6 Limpan skrev:2630731Hej
hur går det? kommit något längre?
Dax att updatera tråden nu tycker jag![]()
Silverryggen skrev:2630808Brotscha kronan till rätt mått...?
Hur mycket skall du ha för gaffeln...?
Snyggaste ljusstake jag settgixxer_1255 skrev:2672635God Jul alla Fighterbyggare.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |