Nyteknik
Bannad
Är nyfiken: vad brukar det kosta att få fälgar och kåpset inkl. tank lackerade på ett proffesionellt sätt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hur menar du?Super Blackbird skrev:Det beror ju på vad för färg...
bivven skrev:Jag känner en lirare här i Örebro som gav mig detta pris.
5st kåpdelar, ink. tank, det var tydligen viktigare med antal delar än area på delarna?![]()
iaf, 5st delar 2000:-
Han gör det bra också! har lämnat in lite annat till han innan.
pm:a om ni vill vet mer!
red_ninja skrev:Allt mellan 5-10 tusen, man får vad man betalar för! Ska du ha fälgarna gjorda oxo så kostar givetvis dt en slant oxo beroende på hur mkt förarbete du gör själv!

sege skrev:Svartlackare som kan lacka 4 kåpset+tank i färgen vit i Sthlm sökes, tips mottages tacksamt.
Jörgen Player Special skrev:Du har väl Anders gamla? Lacka lite orangt över Tomelilla hyr... och lacka kutsen orange med sprayburk så kommer du billigt undan. Det suger att lägga en nylackad hoj på första träningen.. Fråga Torkel!![]()
Nyteknik skrev:Hur menar du?
valle430 skrev:Hallå där undrar om du kan hjälpa mig med tel eller nåt om den kille som bor i Örebro för att vill lämna mina oxå.
mvh
Nyteknik skrev:Hur menar du?
Metallic hade jag tänkt. Blå. Isblå. Isblå metallic.Botte skrev:Ska du ha en vanlig solid färg, metallic, candy ??
Nyteknik skrev:Metallic hade jag tänkt. Blå. Isblå. Isblå metallic.
bivven skrev:När jag ställde samma fråga fick jag till svar att det inte skiljer npt i pris mellan vanliga lack o metallic modeller.
Endast chamo lack som är dyrare, som en annan redan har sagt här ovan.
bivven skrev:När jag ställde samma fråga fick jag till svar att det inte skiljer npt i pris mellan vanliga lack o metallic modeller.
Endast chamo lack som är dyrare, som en annan redan har sagt här ovan.
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |