Silwer
för******
PutteLiten skrev:Min hade oxå 14kw.
Strypningarna sitter i orginal blåset, de värdelösa nålarna i fuggen, 5 krone inkastet till förgasaren och strypt lufttillförsel i luftburken.
Hmm, tror det var det mesta.
Helt okörbar i strypt läge...
Ang TTR - har du inte råd med en XR köp då heldre en DR650 (suzuki) de är bättre än Yammisen! Och billigare! Så för 50k kan du nog få både hoj och 17" are.
Yamman är stenålders kontruktion, och att köpa en 98a eller 90 är i princip samma hoj, fast i olika skick och olika pengar...
Och att inte glömma, det är SKIT svåra att kicka igång... XRen är rena barnleken i jämförelse - har jag hört. Jag har inte testat själv.
Den fick el start till 2003.
Nej du har fel, jag tycker du bara har snackat skit på sistonde blablabla, snart har du en fanclub du med
Nä, du har rätt.
Att åka kommunalt är inte ett alternativ. Men tackar för svaren pojkar 