Silwer skrev:ok, synd
men det är just inget att göra åt iaf om du nu inte kan tänka dig bromsa hojen själv som sagt.
lycka till iaf.
Jag hade endå tänkt att sälja den till våren för att köpa en TTR, men nu när jag kan låna så blir det en TTR direkt, om jag hittar någon.
