Present till pappa???

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawasaki ZXR
Min pappa fyllde 50 igår och vi ska fira honom på lördag, vad köper man till sin pappa som har allt? Han dricker inte sprit så ingen whiskey, han gillar ingen särslid musik heller. Det är omöjligt. Kan man få lite tips!

En riktigt fin klocka
Mc
Proffsig kamera (om han är intresserad av sånt)
Spabehandling/massage (kanske lite gay, men otroligt skönt)
Andra smycken, t.ex. halskedja, ring eller nåt annat.

Om du inte är snuskigt rik så kan du ju försöka få med fler på presenten så att du kan köpa något som är lite exklusivare.

Lycka till :tummenupp

Det låter så klichéaktigt men en mugg med 'världens bästa pappa' och ett personligt meddelande målat på insidan av koppen kommer att få sentimentaltårarna att flöda.

Det uppskattas när de blir lite till åren, en bekräftelse på att sonen ser upp till honom är det finaste en far kan få. Det förutsätter givetvis att du gör det annars blir det bara konstlat.

Mvh

Objektsbeskrivning

UPPBLÅSBART LAMM

Ny och oanvänd!!!!

Kommer i snygg presentförpackning

Enda lammet i världen som inte kräver mat, och som inte behöver vara ute!!
Enkel att gömma undan i byrålådan eller garderoben - försök det med ett riktigt lamm.....
Och inget bräkande som grannarna kan klaga på (inte av lammet iaf)

Bifogat

• uppblåsbart lam.jpg
    uppblåsbart lam.jpg
    28.1 KB · Visningar: 54
Vad sägs om ge honom en upplevelse? Typ bungyjump, fallskärmshopp, segelflygning, biljetter till Formel1 i tyskland?

Min pappa fyllde 50 igår och vi ska fira honom på lördag, vad köper man till sin pappa som har allt? Han dricker inte sprit så ingen whiskey, han gillar ingen särslid musik heller. Det är omöjligt. Kan man få lite tips!

Ungefär hur mycket hade du tänkt dig att lägga ut ("alla" verkar ge varandra så dyra presenter nu för tiden :gnissla)

Själv skulle jag ge ngt personligt, ngt man har gjort uppskattas betydligt mer än dyra "krimskramssaker som samlar damm" (i alla fall i min familj). Present i form av ngn form av upplevelse, spa, som ngn skrev ovan kan ju va ngt.

Ingen form av intresse :va

/Lena

Last edited:
Ett barnbarn! (Bebis)

Å eftersom du är nykär så är det väll enkelt fixat :tungan

Last edited:
Köp ett presentkort till någon kurs där man lär sig använda kondomer. Bättre sent än aldrig..

För erat intresse blev det en viktorinox armekniv med 23 funktioner, han hade slarvat bort det gamla. Tråkigt jag vet, men det var något jag visste han ville ha.

en jävla tur på kawan, sen smyga i lite alkohol i han sen en go present, nåt som betyder....nånting, han älskar säkert dig för du e hans dotter men en tur på kawan, sen nån present, det uppskattas....gjort de själv men han va livrädd det feta tatuerade aset :D körde som en idiot...på bakhjulet me :D
han intar alkohol varje helg minst. och då vart han n ykter

Va?! COOOLT!

när min paPPa fYllDe FörtI-Fem så tJördE ja HånoM på baCKhjuLLET i 275 blåSS!!!!

Han brUKa knArka men han KNårKKA inte då! för han skulle Åka mE mAJ på Mc.
ja va bara 17 mEn ja KördE eNdå föR jA HATAR POLISHUSET!!!!!11!!!1

Du skulle kunna ge honom en "present" som skulle uppskattas av många fler än din pappa. En sån där present som bara fortsätter att ge och ge och ge

Sluta vara aktiv på SH :tummenupp

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back