Present till pappa???

Inte för att vara den som är den, men är du verkligen i position att göra ett sådant uttalande?

Varför skulle ja inte vara det ?
Visst beklagar jag mig eller skriver anledningar till varför jag ler men det är i berörda trådar så som "vad fick dig att le/bli arg idag". Jag startar inga egna trådar stup i kvarten om mina känslor etc.
Stör mina inlägg dig så har du faktiskt ett val, du behöver inte läsa dem och jag har precis samma val.

De kan jag med men när man inte kan sova så vart de inte bättre än så här :rolleyes:

För den delen så anser jag de lite kul at tjag som dyslektiker på pekar en annans stavfel...många som pekar ut mina utan att jag klagar ;)

Ja, i ditt fall önskar man ju att datorn krävde ett stavningstest innan den gick att använda.

Att klaga på en dyselektiker angående stavning är rent ut sagt tragiskt. Bättre kan ni:huvet

Kexet ge honom en kottepump, han börjar bli till åren.

Att klaga på en dyselektiker angående stavning är rent ut sagt tragiskt. Bättre kan ni:huvet

Kexet ge honom en kottepump, han börjar bli till åren.

De är inte kexet han säger de till utan mej. Och helt ärligt har man inte nå bättre å komma med än att kritisera en dyslektiker om dennes stavning så...
Mitt inlägg om hennes stavning var med ironi då jag är dyslektiker :D men de fatta visst inte nån :tuttar

De är inte kexet han säger de till utan mej. Och helt ärligt har man inte nå bättre å komma med än att kritisera en dyslektiker om dennes stavning så...
Mitt inlägg om hennes stavning var med ironi då jag är dyslektiker :D men de fatta visst inte nån :tuttar

Jag vet att det är till dig :pannkyss Svårt att inte driva med kexxet, skönaste personen på SH :D

Jaddajaddajadda...

Som exempel på tillåtet innehav kan nämnas militär som till uniform bär kniv, hantverkare som arbetar med mattläggning och bär kniv, svampplockare som under vandring bär ändamålsenlig kniv eller normalt bruk av fickkniv eller multiverktyg.

aaaahhhaaa din pappa är svampplockar :)
Inte alls bitter tösen jag mår så löjligt bra att du skulle bli förvånad över leendet ;)

Hade du läst ordentligt hade du sett att de inte syftade på svampplockare som "normalt brukar" en fickkniv eller multiverktyg, utan någon(vem som helst) som använder en fickkniv eller multiverktyg "normalt". :mattias

2937528KakanQUOTE]

Lite långsökt att hävda att det är ironi genom att påstå att du är dyslektiker. Ska alla på SH veta om det.
Detta är väl en helt ok tråd vem vet vad man ska köpa åt en gammel man:va
Visst är det roligt att driva med folk men i denna tråd går det över gränsen.

Ps. Jag raggar inte

Last edited:
Lite långsökt att hävda att det är ironi genom att påstå att du är dyslektiker. Ska alla på SH veta om det.
Detta är väl en helt ok tråd vem vet vad man ska köpa åt en gammel man:va
Visst är det roligt att driva med folk men i denna tråd går det över gränsen.

Ps. Jag raggar inte

Med tanke på att jag har fått en massa påhopp om min stavning så tror jag nog att de är många som har fattat att jag är dyslektiker. Och sen så kanske de finn flera anlednignar till att de blir lite låga inlägg ibland...

Last edited:

Kul att du i det ena inlägget själv gör det du nu gnäller på. Hoppas du inte kommer använda din dyslexi som fasad för din dumhet resten av livet, just här är du förmodligen redan idiotförklarad av de flesta, så det spelar väl mindre roll.

Ajöss.

Kul att du i det ena inlägget själv gör det du nu gnäller på. Hoppas du inte kommer använda din dyslexi som fasad för din dumhet resten av livet, just här är du förmodligen redan idiotförklarad av de flesta, så det spelar väl mindre roll.

Ajöss.

:va jag har inte gnällt jag har sakt så som de är, men gnällt nope inte en sec.

2937611

Med tanke på att jag har fått en massa påhopp om min stavning så tror jag nog att de är många som har fattat att jag är dyslektiker. Och sen så kanske de finn flera anlednignar till att de blir lite låga inlägg ibland...
Glömde bort att det bästa sättet att höja sin självaktning är att klonka ner på andra. Viss elakhet kan man ha i sina inlägg, men går man över gränsen tar man det privat annars går det under mobbing. Det är precis vad detta blivit, ogillar du henne sett henne på ignore så slipper du irritera dig och skapa dålig stämming på detta forum.

Glömde bort att det bästa sättet att höja sin självaktning är att klonka ner på andra. Viss elakhet kan man ha i sina inlägg, men går man över gränsen tar man det privat annars går det under mobbing. Det är precis vad detta blivit, ogillar du henne sett henne på ignore så slipper du irritera dig och skapa dålig stämming på detta forum.

:va inte nå fel på min självkänsla och nä jag höjer den inte med att lägga elaka inlägg.
Aja nu tänker jag inte kommentare nå mer eftersom du har bestämt dej för vad jag är för en hemsk typ...:tungan

Last edited:
Varför skulle ja inte vara det ?
Visst beklagar jag mig eller skriver anledningar till varför jag ler men det är i berörda trådar så som "vad fick dig att le/bli arg idag". Jag startar inga egna trådar stup i kvarten om mina känslor etc.
Stör mina inlägg dig så har du faktiskt ett val, du behöver inte läsa dem och jag har precis samma val.

:D Varför läser du mina trådar då om de stör dig. Man börjar ju undra:tummenupp

Ajöss.

:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

Last edited:

Hur ska vi kunna förstå ironin i inlägget om det inte framgår att du är "dyslektiker"? :va Är du fo' real ens?

Och angående din dyslexi, har du fått den diagnosen av någon läkare/dylikt eller skyller du på det för att du hellre tjuvrökte än var på lektionerna i skolan?

Edit:

OCH LÄR ER CITERA FÖR HELVETE! :mad:

Hur ska vi kunna förstå ironin i inlägget om det inte framgår att du är "dyslektiker"? :va Är du fo' real ens?

Och angående din dyslexi, har du fått den diagnosen av någon läkare/dylikt eller skyller du på det för att du hellre tjuvrökte än var på lektionerna i skolan?

Edit:

OCH LÄR ER CITERA FÖR HELVETE! :mad:

För en som anser mej elak osv så är du inte mycke bättre...men svar på detta har jag tage via PM till dej så läs...:D

Ge Upp nu! FÖRFAN!

Och till er som ständigt trackar på Kawakex lägg av med det förihelvete, ibland liknar det ren mobbning!

Jag tar ingens sida .... men att ständigt hålla på och tracka ner på en viss människa är inte snyggt!

Om någon är jävlig och elak så skall denne med all rätt sättas på plats men så är det väll inte i det här fallet :confused:

Om man vräker ur sig nått vid enstaka tillfälle till random personer så äre väll Ok, tycker jag.

Och som sagts tidigare om man stör sig så jävla dant på en forumedlem att man i ren frustration måste skriva av sig en massa elakheter så finns ju ignorefunktionen (Så varsegoda och klicka för Dominator-rocks nu så slipper ni mitt dravel)

Last edited:
Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...