För erat intresse blev det en viktorinox armekniv med 23 funktioner, han hade slarvat bort det gamla. Tråkigt jag vet, men det var något jag visste han ville ha.
isf låter det ju som en perfekt present

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
För erat intresse blev det en viktorinox armekniv med 23 funktioner, han hade slarvat bort det gamla. Tråkigt jag vet, men det var något jag visste han ville ha.
en jävla tur på kawan, sen smyga i lite alkohol i han sen en go present, nåt som betyder....nånting, han älskar säkert dig för du e hans dotter men en tur på kawan, sen nån present, det uppskattas....gjort de själv men han va livrädd det feta tatuerade asetkörde som en idiot...på bakhjulet me
han intar alkohol varje helg minst. och då vart han n ykter
Du skulle kunna ge honom en "present" som skulle uppskattas av många fler än din pappa. En sån där present som bara fortsätter att ge och ge och ge
Sluta vara aktiv på SH![]()
Vad tråkigt att du tycker så. Allt bra annars?
Min pappa fyllde 50 igår och vi ska fira honom på lördag, vad köper man till sin pappa som har allt? Han dricker inte sprit så ingen whiskey, han gillar ingen särslid musik heller. Det är omöjligt. Kan man få lite tips!
okej så sprit är wiskey
tja en variant annars är ju wiskey just wiskey för mej då å de flesta på vin & sprit
![]()
vad är särslid???? fattar inte språket jag då![]()
![]()
och vad köper du ja en kniv, ska han bryta motknivlagen också yyeeeeyyyy va bra fler knivar åt folket![]()
Vad f-n är det med dig. Du kan ju hugga på vad jag än skriver. tycker synd om dej som är så bitter... Du kan ju läsa på lite om lagen också för en fällbar kniv är nämligen inte olagligt att bära. Men men.
Allt? Ingen har allt.vad köper man till sin pappa som har allt?
Knivar, farliga föremål
Lagstiftningen inom det här området behandlar knivar, stickvapen, skärvapen och andra farliga föremål som är avsedda att användas som vapen vid brott mot liv eller hälsa.
Som några exempel på sådana farliga föremål som avses kan nämnas:
* stiletter
* springknivar
* butterflyknivar
* sablar
* svärd
* kaststjärnor
* karatepinnar
* knogjärn
Enligt lagen om förbud beträffande knivar och andra farliga föremål (1988:254) är det förbjudet att ha dessa typer av vapen på allmän plats, inom skolområde eller i fordon på allmän plats.
Det finns några undantag från förbudet:
Som exempel på tillåtet innehav kan nämnas militär som till uniform bär kniv, hantverkare som arbetar med mattläggning och bär kniv, svampplockare som under vandring bär ändamålsenlig kniv eller normalt bruk av fickkniv eller multiverktyg.
Personer under 21 år får inte använda eller äga springknivar eller springstiletter.
Överlåtelse av farliga föremål
Springknivar, springstiletter, knogjärn, kaststjärnor eller andra föremål som är speciellt avsedda för att användas som vapen vid brott mot liv eller hälsa får inte överlåtas till personer under 21 år eller erbjudas till försäljning.
Införsel
För införsel av sådana farliga föremål som nämnts tidigare, utom sablar och svärd, krävs tillstånd. Tillstånd prövas av polismyndigheten på den ort där förtullning ska äga rum eller, om förtullning inte behövs, där införseln sker. Se förordning (1990:415) om tillstånd till införsel av vissa farliga föremål.
aaaahhhaaa din pappa är svampplockar![]()
Inte alls bitter tösen jag mår så löjligt bra att du skulle bli förvånad över leendet![]()
Va ambitiöst av dig att kolla upp mej om jag hade rätt eller fel. Du måste ju ha tråkigt. Kom igen det är ju lördag kväll ut och ragga istället. Jag sitter fast på jobbet tyvärr, annars hade jag varit hos min älskling. vet du ens vad en viktorinox är? så vet du att den är laglig. Jaja orkar inte tjaffsa med dig.
okej så sprit är wiskey
tja en variant annars är ju wiskey just wiskey för mej då å de flesta på vin & sprit
![]()
vad är särslid???? fattar inte språket jag då![]()
![]()
och vad köper du ja en kniv, ska han bryta motknivlagen också yyeeeeyyyy va bra fler knivar åt folket![]()
Äh, vad är det för skoj med det då?Tips: För vår andras skull & för att ni ska slippa bannlysningar och sådant jox, så kan ni ju prova att PMa varandra istället med ert tjaffs.![]()
Äh, vad är det för skoj med det då?
![]()
Läs igenom ovanstående inlägg igen och betänk sedan hur intelligent det verkar att klaga på andra som stavar fel.
Ni har lika tråkigt ni
![]()
Jes. Skillnaden ligger i att vi har en hjärna, som vi kan använda för att komma på något kul.![]()
Jes. Skillnaden ligger i att vi har en hjärna, som vi kan använda för att komma på något kul.![]()
Du skulle kunna ge honom en "present" som skulle uppskattas av många fler än din pappa. En sån där present som bara fortsätter att ge och ge och ge
Sluta vara aktiv på SH![]()
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!