PotatoesMc bidrar till katastrofen i Asien

Mike

Suzukifanatiker?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
#Gixxer 1K-05 #Katana original No 95 -82, #GSX-R1100 original -87, #GSX-R750R No 102 original -89*såld*
PotatoesMc har valt att visa stöd för dom drabbade i katastrofen genom att skänka 5500kr till Röda Korset.

Vi uppmanar alla att följa vårat exempel...

Det är en god gärning som heter duga! Hoppas att fler kommer att bidra med pengar till katastrofen. Många bäckar små...

det är inte hur mycke man ger bort som räknas det är att man ger något som sagt många bäckar små :tummenupp

Kan man sedan få lite kontinuitet med sina bidrag så blir det en hel del pengar att räkna med på sikt. Att bygga infrastruktur och liknande i u-länderna är väldigt viktigt för att de ska ha möjligthet att ta sig ur sin kräftgång.
Jag skickade också en slant som privatperson. Har man råd att betala sin mc-försäkring så har man råd att skicka ett eller ett par sms till röda korset eller vilken organisation man nu väljer.

:tomten

Mike skrev:
PotatoesMc har valt att visa stöd för dom drabbade i katastrofen genom att skänka 5500kr till Röda Korset.
Vi uppmanar alla att följa vårat exempel...

Svenska Ducatiklubben har idag skänkt 10 000 kr till Röda Korset!
Som medlem känner jag mig stolt över klubbens beslut och ber alla MC-klubbar att följa efter PotatoesMC och SDK!

/RedTop

Svenska BMW MC Klubben har gett 5000kr till Radiohjälpen.

Många bäckar små...

Katana 1168 skrev:
Vid det här laget har väl alla med någon form av hjärna iaf skänkt en liten slant, eller?

Sveriges befolkning har i snitt skänkt en tia var.

Edit: Jag menar naturligtvis inte att det är lite. Rätt imponerande siffra på så kort tid. Jag har bidragit, liksom alla jag känner. Allt hjälper!!

Last edited:
Dom flesta som jag vet om har skänkt lite pengar...jag har donerat en 100'a lapp och mera ska det bli nar jag får min løn på konto

Ps jag gav til Røda korset......

Jag har personligen inte sänkt en krona än pga att jag inte fått lön. Detta pga att vi bestämde att skänka pengar från firman så min lön fick vänta.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman