Potatoes MC är asjobbiga!!!

nej, tyckte att hårfästet hade krålat en typ två decimeter upp..men vad vet jag..

du kanske kan identifieradig med honom av andra andledningar ..typ liten kuk..:tungan

eller att ni har passerat bästföre datumet för ett decenium sen:tungan

eller helt enkelt för att du är hans BITCH!!
:D :tuttar :D :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar

Skulle damen få smaka Rollon ellet kaptensklubba så skulle hela jävla Södertälje bli glashalt efter damens alla snigelspår ! FAKTA

Skulle damen få smaka Rollon ellet kaptensklubba så skulle hela jävla Södertälje bli glashalt efter damens alla snigelspår ! FAKTA

Klubben för inbördes beundran......gränsen börjar bli nådd boys :D
Se för fan till att hålla snigelspåren borta från Södertäljetrakten

Å andra sidan så är den här typen av tråd mycket roligare att läsa än alla jävla jiddertrådar om regeringen, vägverket och höjda försäkringspremier :mad:

Last edited:

Jag uppfostrar bara speciellt utvalda damer.
olydig2.jpg

Dålig flicka
olydig1.jpg

Tankar 00:37:

WTF?
Ikealakan...
Fint väder idag, blir nog en glass i Waxholm imorgon oxå!

Natti natti alla Sporthojs bröder & systrar :pannkyss

Vad jobbigt det måste vara att rodda en däcksfirma, när den enda marknadsföringen sker på sporthoj.com,,,,,,,,och den enda marknadföringen är löjliga bilder på kompisar som av någon anledning köper in på att förnedra sig för Dig (Roller)

Go Roller, Jag hoppas att din däckshop rullar in kulor åt Er,

men jag och resten av GRS/08 köper våra däck i Haninge hos SWT-Racing

Last edited:
Vad långhårig Freppa ser ut på dom sista bilderna.

Vad gör inte ägaren till däckshoppen för att få in folk till butiken.

Lägger ut bilder på bundna kvinnor som lockbete.................Roller,,din kvinnosyn är ca 200 år gammal...........vore kul om du motsäger mig i denna fråga.........

Men Roller, lär Dig att marknadsföra en verksamhet utan att lägga till................ja du vet

Lägger ut bilder på bundna kvinnor som lockbete.................Roller,,din kvinnosyn är ca 200 år gammal...........vore kul om du motsäger mig i denna fråga.........

Men Roller, lär Dig att marknadsföra en verksamhet utan att lägga till................ja du vet

Idoljuryn ringde,dom vill att du lämmar tillbaka looserkonceptet.

Idoljuryn ringde,dom vill att du lämmar tillbaka looserkonceptet.

Haha................oj vad kul du är

ge dig, du lägger in ett antal oneliners i olika forum, alla är lika tråkiga

skaffa ett liv istället för att försöka leva andras liv

Prata med handen!

stopp_1162072472.jpg

RoLLER och hans däckkrängarkompisar verkar vara trevliga killar. Tänk vad synd att att det finns så illasinnade gäss som tjattarar bitterert över att någon kan leva på hojar OCH ha roligt samtidigt. Svensk avundsjuka kallas de visst. nä fram för fler entrepenörer som har humor och självdistans, sånna vill jag iaf handla av.. Vad tar du för ett par Öhlinsfjädrar fram till en CBR600RR -04 RoLLER?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman