Men i Qatar var det ju riktigt kallt i backen och där vann ju Stoner?![]()
Där har väl duccen fördelen med sin högre topphastighet. Långa rakor och få kurvor.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men i Qatar var det ju riktigt kallt i backen och där vann ju Stoner?![]()
Är du säker på att hans team fungerar? Space brukar ju rapportera om paniken och hur dåligt FIAT Yamaha teamet är?Lorenzos första seger i stora klassen, det skulle inte förvåna om Lorenzo vinner serien i år, tre pole på raken är ingen slump.
Lorenzo må vara en odräglig flinande snoris med klubba i munnen men han har ett fungerande team och är en värdig vinnare [tm].

Är du säker på att hans team fungerar? Space brukar ju rapportera om paniken och hur dåligt FIAT Yamaha teamet är?![]()
Har JT fått samma material nu? Han borde dock kunnat köra ifrån the Texas BreezeJapp...men det går bevisligen att köra 32.613 sekunder snabbare..![]()
De fick ju den nya motorn till Estoril som jud ock är en bana som Edwards alltid kört bra på och Toseland inte kört förut.Har JT fått samma material nu? Han borde dock kunnat köra ifrån the Texas Breeze
Ok, bra med motorn, men stämmer det där andra? Det var väl tangerat personbästa på Estoril för Colin? Resultatsviten 14-9-6-4-10-4 tyder inte på att det är en favoritbana? Knappt bra ens med Colinmått mätt.De fick ju den nya motorn till Estoril som jud ock är en bana som Edwards alltid kört bra på och Toseland inte kört förut.

Till racevinster antagligen.Men talang har han så det räcker o blir över, men jag vill se hur långt talangen räcker med en 990-hoj utan så förfinat TC o allt vad den jävla elektroniken styr...
Fattar inte heller...Vad menar du med att teamisen körde 2-2-1? Fattar ingenting.![]()
Vad menar du med att teamisen körde 2-2-1? Fattar ingenting.![]()
Det går att se lite olika på det där. Rossi har tillgång till samma TC, bara att gasaMen talang har han så det räcker o blir över, men jag vill se hur långt talangen räcker med en 990-hoj utan så förfinat TC o allt vad den jävla elektroniken styr...Rossi sa nog helt rätt " Med TC är det mycket enklare"
Tack, helt rättatt Edwards teamkamrat radade upp de resultaten på Estoril 2005-2006-2007
antar jag han menade. Duktig kille den kamraten.
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |