Portugal GP från Estoril

Simonchelli

Nu lyfter jag den här tråden igen och ventilerar en av GP cirkusens mest osportsliga individ har gjort det igen!!!!!!!!!
Hur i HELVETE kan den mannen få sätta i system att djävlas med sin omgivning till den milda grad,utan att bli av poäng med styrningen????:mad: :mad: :mad:
Det här handlar inte om racing incident det här är medvetet gjort...
Hade det där hänt med mig inblandad, skulle ca 213 ben vara brutna i den tölpen:huvet :gnissla

Finns det nån som vet vart man kan se dagens motogp nu,missade det idag:huvet .....

Nu lyfter jag den här tråden igen och ventilerar en av GP cirkusens mest osportsliga individ har gjort det igen!!!!!!!!!
Hur i HELVETE kan den mannen få sätta i system att djävlas med sin omgivning till den milda grad,utan att bli av poäng med styrningen????:mad: :mad: :mad:
Det här handlar inte om racing incident det här är medvetet gjort...
Hade det där hänt med mig inblandad, skulle ca 213 ben vara brutna i den tölpen:huvet :gnissla

Visst en onödig manöver kan tyckas.
Dock så kastade sig Barbera om på högern alla andra varv, så att han ville bryta slipstreamen är väl inte så konstigt!!!!

Då borde 99.9 % av alla 125 åkare plockas av banan så som de vinglar!!!!

Last edited:
Onödig och onödig, han visste att han hade en snabbare hoj bakom sig, ville bryta slipstream och rycka åt sig en lucka som han kunde hålla över mållinjen på varvet de påbörjade.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti