Ja det lyser med sin frånvaro, ungefär lika mycket som hyllandet av den amerikanske "Världsmästaren"Vart har det eviga snacket om de fantastiska motorcyklarna från den pyttelilla tillverkaren tagit vägen?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja det lyser med sin frånvaro, ungefär lika mycket som hyllandet av den amerikanske "Världsmästaren"Vart har det eviga snacket om de fantastiska motorcyklarna från den pyttelilla tillverkaren tagit vägen?
Ja då måste det ju vara precis så.Nu var det väl sjunde racet i rad som Rossi egentligen borde vunnit(om inte om varit)?
Kanske din expert kan hjälpa Rossi att välja däck till nästa rejs,samt ge råd om hur han får dom att hålla hela distansen också.nja, det måste inte vara så, men jag satsar hellre mina pengar på en som stått ett par meter ifrån hojen ifråga och tittat på däckenän ditt "expert" svar
![]()
Kanske din expert kan hjälpa Rossi att välja däck till nästa rejs,samt ge råd om hur han får dom att hålla hela distansen också.
Och om Ducati får till rätt set up för däck osv så tror jag att Stoner står högst uppOch om Yamaha får till rätt set up för däck osv så tror jag att Rossi står högst upp![]()
Vad som helst kan händaOch om Ducati får till rätt set up för däck osv så tror jag att Stoner står högst upp
Och om Honda får till rätt set up för däck osv så tror jag att Pedrosa står högst upp![]()
Nja, så långt vill inte jag gå. Jag är rätt säker på att det inte kommer in någon japan eller fransos på prispallen, inte någon grön hoj heller t.ex.Vad som helst kan hända![]()
inte någon grön hoj heller t.ex.
Kanske har West större chans att nå pallen än Hopper - det kan ju alltid störtregna. Jag tror att toppen är aningen för bred i år för att Hopper ska komma på pallen. För många som måste köra bort sig först.Tror inte West har nån chans att ta sig up på pallen, men Hopper ser giftig ut emellanåt och det finns inget som säger att han inte kommer stå på pallen någon gång i årKanske nya screamer motorn ger bättre klös o kawan...
Som sagt...vad som helst kan hända!Kanske har West större chans att nå pallen än Hopper - det kan ju alltid störtregna. Jag tror att toppen är aningen för bred i år för att Hopper ska komma på pallen. För många som måste köra bort sig först.
Jag har för övrigt precis pratat med Mr Mozz, och jag hoppas på ett inlägg från honom snart![]()
"On top" eller överst på pallen?JAG OXÅ!!!!![]()
"On top" eller överst på pallen?![]()
Vet inte om den här varit uppe än:
http://www.youtube.com/watch?v=rYYvFbm8aWY
Italiensk TV @ GPt
"Then maybe my wife won't see this.."
Haha, det var roligtVet inte om den här varit uppe än:
http://www.youtube.com/watch?v=rYYvFbm8aWY
Italiensk TV @ GPt
"Then maybe my wife won't see this.."
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |