Ferspeedboy
Jag har problem
Jaja men det finns säkert någon du kan låna av. Bara dra upp han i max och kolla diffet med cykeldatorn. Skönt att eliminera felkällor.
Jo finns de säkert om man skulle haft några polare

Har bara datan, tv, hojen, Tjejen

Testade för skoj skulle att ändra cykelmätarn till minus 22% men toppade knapt 100km/h då

Lite framgång igår

Min gasrulle kärva för nån klåpare har vart o pajat gasrulle delningen ( finns en plast rulle som de går in mellan gasshandtaget o till oljepumpen o fuggen )o lagat den men nu helvete trötna jag på den, så jag rev bort fanskapet o spärra oljepumpen på max o sen drog jag enkel gas kabel mellan fuggen o gass handtaget, värsta lätta gasen nu, nästan som cross

Sen gick jag på o skulle dra om koppligswiren i samma veva för den skaver på instrumenpanelen när man svänger, så börja riva loss vid handtaget o flytta om o när jag skulle koppla in den igen så råka jag komma åt o dra bak wiren o då hoppa den ut inne i motorn o vad jag inte viste ät att man kunde peta in wirer i sitt feste genom den lilla luckan på kåpan så jag rev bort koppligskåpan o kolla upp lamelerna i samma veva o såg ny bytta ut eller väldigt få körda mil sen skruva jag ihop motorn igen

Min hastighetsgivare e på väg me, den är i DM nu.
Sen väntar jag bara på rave kabel, rave fjäder, rave ventil, bakhjulsmutter, Drive key till framhjulet + packningsring.
Last edited: