Portmappar/bilder på vm-gp cyl eller HRC portningar cyl/topp

Jaja men det finns säkert någon du kan låna av. Bara dra upp han i max och kolla diffet med cykeldatorn. Skönt att eliminera felkällor.

Jo finns de säkert om man skulle haft några polare :gnissla

Har bara datan, tv, hojen, Tjejen :tuttar o snart unge :tuttar

Testade för skoj skulle att ändra cykelmätarn till minus 22% men toppade knapt 100km/h då :( ska testa o sätta 22% + i stället o se hur de reagerar.

Lite framgång igår :tuttar

Min gasrulle kärva för nån klåpare har vart o pajat gasrulle delningen ( finns en plast rulle som de går in mellan gasshandtaget o till oljepumpen o fuggen )o lagat den men nu helvete trötna jag på den, så jag rev bort fanskapet o spärra oljepumpen på max o sen drog jag enkel gas kabel mellan fuggen o gass handtaget, värsta lätta gasen nu, nästan som cross :yoparty

Sen gick jag på o skulle dra om koppligswiren i samma veva för den skaver på instrumenpanelen när man svänger, så börja riva loss vid handtaget o flytta om o när jag skulle koppla in den igen så råka jag komma åt o dra bak wiren o då hoppa den ut inne i motorn o vad jag inte viste ät att man kunde peta in wirer i sitt feste genom den lilla luckan på kåpan så jag rev bort koppligskåpan o kolla upp lamelerna i samma veva o såg ny bytta ut eller väldigt få körda mil sen skruva jag ihop motorn igen :)

Min hastighetsgivare e på väg me, den är i DM nu.

Sen väntar jag bara på rave kabel, rave fjäder, rave ventil, bakhjulsmutter, Drive key till framhjulet + packningsring.

Last edited:
Jeje. Är du i Götet / Hisingen någon gång så får du låna GPSen min så du ser att mätaren stämmer någe sånär. Bara att lägga i min tankväska med plastfönster eller liknande.

Jo finns de säkert om man skulle haft några polare :gnissla

Har bara datan, tv, hojen, Tjejen :tuttar o snart unge :tuttar

Testade för skoj skulle att ändra cykelmätarn till minus 22% men toppade knapt 100km/h då :( ska testa o sätta 22% + i stället o se hur de reagerar.

Lite framgång igår :tuttar

Min gasrulle kärva för nån klåpare har vart o pajat gasrulle delningen ( finns en plast rulle som de går in mellan gasshandtaget o till oljepumpen o fuggen )o lagat den men nu helvete trötna jag på den, så jag rev bort fanskapet o spärra oljepumpen på max o sen drog jag enkel gas kabel mellan fuggen o gass handtaget, värsta lätta gasen nu, nästan som cross :yoparty

Sen gick jag på o skulle dra om koppligswiren i samma veva för den skaver på instrumenpanelen när man svänger, så börja riva loss vid handtaget o flytta om o när jag skulle koppla in den igen så råka jag komma åt o dra bak wiren o då hoppa den ut inne i motorn o vad jag inte viste ät att man kunde peta in wirer i sitt feste genom den lilla luckan på kåpan så jag rev bort koppligskåpan o kolla upp lamelerna i samma veva o såg ny bytta ut eller väldigt få körda mil sen skruva jag ihop motorn igen :)

Min hastighetsgivare e på väg me, den är i DM nu.

Sen väntar jag bara på rave kabel, rave fjäder, rave ventil, bakhjulsmutter, Drive key till framhjulet + packningsring.

Jeje. Är du i Götet / Hisingen någon gång så får du låna GPSen min så du ser att mätaren stämmer någe sånär. Bara att lägga i min tankväska med plastfönster eller liknande.

Ska jag komma ihåg fal jag har vägarna förbi :Bugar

Idag hämta jag ut min hastighetsdrivning till framhjulet :banana

Rev allt o den passa kanonbra, men min hastighetsvajer va aldeles för lång så fick klura ut så den inte skulle fastna när man svänger, men löste sig tillslut.

Första som händer när jag ska ut o köra e att hastighetsmätans lampa pajade + halvljuset :huvet men skit i de va ljust ute, ut på motorvägen o bräste o uche vad trafik, rusning nu när folk slutar, men körde ena sträckan o kom upp i 175km/h o sen på tillbacka vägen kom jag upp i lätt 180km/h, men fasligt vad trafik så fick inte varva ut den på 6ans växel :gnissla men ska få den toppad en dag.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph