Ferspeedboy
Jag har problem
Jaja men det finns säkert någon du kan låna av. Bara dra upp han i max och kolla diffet med cykeldatorn. Skönt att eliminera felkällor.
Jo finns de säkert om man skulle haft några polare

Har bara datan, tv, hojen, Tjejen
o snart unge 
Testade för skoj skulle att ändra cykelmätarn till minus 22% men toppade knapt 100km/h då
Lite framgång igår

Min gasrulle kärva för nån klåpare har vart o pajat gasrulle delningen ( finns en plast rulle som de går in mellan gasshandtaget o till oljepumpen o fuggen )o lagat den men nu helvete trötna jag på den, så jag rev bort fanskapet o spärra oljepumpen på max o sen drog jag enkel gas kabel mellan fuggen o gass handtaget, värsta lätta gasen nu, nästan som cross

Sen gick jag på o skulle dra om koppligswiren i samma veva för den skaver på instrumenpanelen när man svänger, så börja riva loss vid handtaget o flytta om o när jag skulle koppla in den igen så råka jag komma åt o dra bak wiren o då hoppa den ut inne i motorn o vad jag inte viste ät att man kunde peta in wirer i sitt feste genom den lilla luckan på kåpan så jag rev bort koppligskåpan o kolla upp lamelerna i samma veva o såg ny bytta ut eller väldigt få körda mil sen skruva jag ihop motorn igen
Min hastighetsgivare e på väg me, den är i DM nu.
Sen väntar jag bara på rave kabel, rave fjäder, rave ventil, bakhjulsmutter, Drive key till framhjulet + packningsring.
Last edited:

men skit i de va ljust ute, ut på motorvägen o bräste o uche vad trafik, rusning nu när folk slutar, men körde ena sträckan o kom upp i 175km/h o sen på tillbacka vägen kom jag upp i lätt 180km/h, men fasligt vad trafik så fick inte varva ut den på 6ans växel