Popnitstråden STÄNGD!

Status
Ej öppen för fler svar.

Kawwa

Sporthojsnörd
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Sukka gixxer 600 K6
Helt utan förklaring!?? :va

Den har bara varit underhållande utan person angrepp.......

VARFÖR? :mad:

Eller tänker ni stänga luftmotståndstråden oxå? Helt utan förklaring? :gnissla

Censur när den är som bäst! :arsele

Nu har jag inte läst hela tråden, men har du provat :borra för att få upp den?

Vore det inte bättre att PM:A den som har stängt den?:va Sen kan jag hålla med om att det kan vara trevligt med en förklaring till VARFÖR en tråd stängs om det inte är uppenbart...

Det kanske inte gynnar den redan nedtyngda servern att fortsätta väcka en så pass lång o gammal tråd?

Skit i tråden och svara istället på hu jag ska få bort dom förbannade popnitarna !:huvet

mmm.. Nu är ju inte jag något datasnille direkt men tar text någon egentlig plast satt i propotion till bilder, tex reklam?

Det står inte vem som stängt den!

Skulle tippa på att det är Swedie som har stängt den, eftersom han är den ende som har varit aktiv nyligen av dom som sköter den här forumdelen... Så förslaget är att fråga honom om det är han som stängt den och i så fall varför.:)

Nu har jag inte läst hela tråden, Men har du provat att borra?? :hihi

Nä skämt å sido.. onödig tråd iofs men en förklaring till stängdning är väl inte så mycket begärt?

Jag tror helt enkelt att killen som startade tråden har mailat Swedie och talat om att han har fått bort popnitarna nu!

Det verkar som att det är meningen att sporthoj.com ska bli seriöst.

Nu fattas det bara att någon låser Luftmotståndsmotorcykeltråden.
Men i så fall kommer jag att lämna sporthoj.com och aldrig komma tillbaka!!!

Woho.
Som jag har väntat.
Har rapporterat in lite spammedelanden från den tråden då och då, och det verkar som att det har funkat.
:tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Back