POLL: Vem vinner Pro Superbike 2009

Vem vinner Pro Superbike 2009?

• Antal röstningar
    0

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Som rubriken lyder, vem tror ni vinner Pro Superbike 2009.
(Tog med de namn som finns på stcc.se.)

Jag lägger min röst på Jimmy Lindström och hoppas David "Svensken" Andersson tar hem privatcupen :)

(Sorry David, Petter och Eskil, forumet klarar bara 25 alternativ så jag tog bort de 3 med minst chans :tungan )

Är det bestämt att Jimmy kör?

EDIT: såg nu på stcc.se:

"Komikern Robert Gustavsson blir i år teamchef åt superstjärnan Jimmy Lindström när han i år gör comeback i Pro Superbike."

Mest spännande måste väl ändå vara Gull eller Ockelfelt. Sen ska det bli kul å se hur det går för Niki. Fast det är väl mycke begärt att de ska gå in å vinna när dom e nya i klassen.

Kommer nog att bli det tuffaste året på länge. Finns flera som skulle kunna ta hem titeln i år men jag chansar lite och röstar på Backlund.
Sen ska det bli mycket intressant att se vad Gull kan få till.
Kul också att Jimmy gör comeback.

Nu när Freddy kör på Dunlop redan från start så tror jag han tar det.

ska bli kul o se 90% av de i listan bli ifrånåkta av privatcupare :D
helvete att brorsan bokade dop på lördan "för det är ju bra att det är storhelg så man har mycket ledigt....!!!"

kommer lyssna på webbradion iallafall!

Mest spännande måste väl ändå vara Gull eller Ockelfelt. Sen ska det bli kul å se hur det går för Niki. Fast det är väl mycke begärt att de ska gå in å vinna när dom e nya i klassen.
Ja, de lär inte ha med toppstriden att göra i år men båda två är sjukt duktiga.

Lägger min röst på Jimmy Lindström.

Han var överlägsen sist han körde, och har inte haft något tufft motstånd i här sedan cralle och Stefan Folkesson körde.

Men jag hoppas att Papunen, Lundh Och Backlund har vuxit i kostymen och ger honom en match.

Robban Gull ska bli riktigt kul att se.

Jag läste ett pressmeddelande från Erik Jõres huvudsponsor 2008, där stod det att Jõres hade material som var gott nog till en pallplats. Ändå så materialiserade sig inte förhoppningarna förra säsongen, lite som Hopkins som alltid har 'otur'. I år tror jag att revanschlusten med råge kompenserar det faktum att han åker omkring på fjolårsmaterial.

Backlund om han håller sig på hjulen blir grymt farlig

sen hoppas jag på att Nylund får en nytädning och får Rc8:an att gå grymt

Tror nog Papunen tar det iår igen med lite större marginal detta året :)

Ser att Jorpes seglar upp som en kandidat till flera pallplatser i år! 6 röster så långt!:tummenupp

Lägger min röst på Tompa Johansson.

Han borde fatta att han skall köra fort nu - eller så är det någon som snor hojen från han...:tungan

Känner inte de andra men vet vilken trevlig prick det är - så jag tycker han vore värd lite framgång efter alla tråkigheter förra året.

GO TOMPA GO !!!:yoparty :yoparty :yoparty

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...